Sam broadcaster disconnect radionomy

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludobeltman

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort een account bij radionomy maar als ik live wil streamen dissconect sam broadcaster steeds :confused:.
Ik heb hetzelfde probleem bij winamp & OTS AV Radio.
De IP, Port & Password zijn allemaal goed ingevult.
Ik gebruik de lame_enc encoder.

Wie kan mij helpen?

m.v.g Ludo

Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat je gewoon onvoldoende (upload) bandbreedte (over) hebt om te streamen.

Ga je eerst dus eens afvragen:
a. Welke upload en download snelheid je hebt op je Internet-verbinding (bijv. even testen met http://www.speedtest.net ). Vooral de upload snelheid is van belang(!)
b. Of er nog andere mensen bezig zijn met down- en uploaden op je thuisnetwerk. Zorg ervoor dat jouw broadcast-pc de enige is die wat doet én dat daar verder niets op draait dat bandbreedte gebruikt (behalve natuurlijk Sam Broadcaster etc.)
c. Kijk na of je misschien 'te hoge' instellingen hebt gedaan op de radionomy als het gaat om de bandbreedte van je uitzending (64bits, 128kbits, 256kbits etc.). Zet die (tijdelijk) zo laag mogelijk totdat je een werkende setup hebt. Test daarna met hogere instellingen.

Tijs.

probeer is dit : ga naar OTS AV shoutcast set plugin zoek het mapje winamp op klik op dat mapje en druk dan op plugins dan dsp_sc.dll en dan op openen dan krijg je dit scherm Untitled.jpghet kan ook zijn dat je onvoldoende bandbrete hebt

Je kunt voorlopig niet meer broadcasten met Radionomy aangezien de licentie van auteursrechten te duur is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan