Sam Broadcaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

julesyeah123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Ik zit hier sowieso niet goed met mijn vraag, verplaats me maar.

Ik heb een vraag. Ik heb de pro versie van Sam Broadcaster. Maar wat heb je nog meer nodig, kan iemand mij dat uitleggen?

Wat is je vraag? Met 1 regel tekst kunnen mensen hier op het forum je niet op weg helpen...
Wellicht ben je nog een computer nodig om de software op te installeren, een internet verbinding met voldoende snelheid, aangezien muziek streamen redelijk wat snelheid vergt.

Sorry maar mijn bericht was inderdaad wat te klein. Ik heb nu een laptop met daarop Sam Broadcaster en Winamp met de Shoutcast server. Maar ik snap het instellen niet en de handleidingen van internet snap ik ook niet. Ik heb dus nu een Shoutcast server, maar hoe stel ik die in? En wat zijn mijn inloggegevens (username en wachtwoord) want ik heb alleen maar de server gedownload.

Je geeft aan dat je winamp en sam broadcaster op je PC heb staan.

Welke van de twee ga je gebruiken? het is het 1 of de ander.. alle bij wordt lastig.
Na de installatie van de shoutcast server kan je de config file aanpassen die op je PC staat. hierin kan je je server een gebruikersnaam en wachtwoord geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan