samen galactic football spel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahagn

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
ik weet dat ik niet heel veel bak van javscript kan maar wie zou me
willen helpen met het maken van een galactic football spel(liefst helemaal in javascript als dat mogelijk is)

opsomming van wat ik kan:

-ik ken redelijk javascript
-ik ben bezig met het leren van php
-ik ben ook bezig met het leren van c
---------------------------------------------
-ik ga over een paar dagen beginnen met het leren van PASCAL
-ik ga ook over een paar dagen beginnen net het leren van AJAX
----------------------------------------------

ik wil het eigelijk precies zoals de film galactic gootball(tekenfilm)
de zelfde wezens de zelfde flux enzo alleen wil ik mischien de snowkids een beetje anders maken. als je het niet kent: kijk even op YuTube.
ik wil net als met runescape(dat ken je waarschijnlijk wel) dat je de camere in 3d kunt rondraaien. ik wil dat het spel soepel is en niet dat je net als bij (ik weet niet meer de naam van het spel waar het wel zo is)dat je de nummer van een speler moet intypen om naar hem te pasen.
-----------------------------------
ik hoop dat het genoeg ken merken zijn om er iets bij voor te stellen.
:cool::cool::cool:
:thumb:

Laatst bewerkt:
keep on dreaming! <3

even serieus: runescape is java, geen javaSCRIPT. T'is toch best wel wat anders ;) (en lastiger)

ik wil helpen voor spel

he ik wil dat ook ik wil je gerust helpen:cool::)

3d in javascript?:shocked:

Je kunt veel beter een java applet maken

Waarom verwart iedereen Java met Javascript? Het zijn 2 *COMPLEET* andere talen =P
Als je het met php en javaSCRIPT wilt maken, zal je het moeten houden bij een browser-based spelletje =)

ik ga het niet meer doen jammer:confused: maar jullie kunnen dus niet helpen:confused: want ben al begonnen met een spel maken ik heb de level 1 wereld al af enzo heb in grote lijnen op 7 a4's geschreven= ideen voor de codes enzo, nu ben ik met de wezens die je in level 1 moet verslaan aan het maken en degene die je raad gaan geven

het is een beetje simpeler met betere gameplay (enmakkelijker ook ) Warcraft 3 geworden het komt hoplijk zo rond de zomer al af :p:D:cool:het is volledig gratis en als het
(over iets minder als een jaartje af is) dan kun jullie het spelen onder de naam darkwarWM

ik heb bij dit spel geen hulp nodig dus niemand kan nog helpen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan