Samen Norton en Nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

BANDIT123

Inventaris
Lid geworden
2 mrt 2004
Werk met Norton Anti Vires en Nod32 triail om uit te proberen .De vraag is kan het voldoende zijn om alleen AutoProtect van Norton uit te schakel om Nod32 te draaien of moet Norton er echt af.

Als Nod32 bevalt wordt het voor me aangeschaft

Norton eraf, zou ik zeggen.
Nod32 is uitstekend programma.
Norton is, zoals dat heet en ik ook ervaren heb, zeer belastend.

Geplaatst door Dick Borstlap
Norton eraf, zou ik zeggen.
Nod32 is uitstekend programma.
Norton is, zoals dat heet en ik ook ervaren heb, zeer belastend.

Ja ik ook al vanaf NC en ja oude liefde roest niet,maar voorlopig?

Zowiezo zijn 2 virusscanners zeker niet aan te raden. Die lopen mekaar in de weg. Aan u de keuze, NAV of NOD eraf.

Dat is me wel degelijk bekent , maar als ik voorlopig AutoProtect uit schakel van Norton dan werkt hij toch niet?

Geplaatst door BANDIT123
Dat is me wel degelijk bekent , maar als ik voorlopig AutoProtect uit schakel van Norton dan werkt hij toch niet?

Dat zou kunnen, maar ben niet zeker, nooit geprobeerd. Ik zou toch opteren van 1 scanner te verwijderen.

Als ik hitmanpro opstarten met nod32 had ik er met norton ook geen problemen mee.

Geplaatst door humpe
Als ik hitmanpro opstarten met nod32 had ik er met norton ook geen problemen mee.

Huh, hier kan ik niet meer volgen, zal wel aan mij liggen waarschijnlijk:(

Als hitmanpro opstart begint deze met een virusscan nod32.

Geplaatst door humpe
Als hitmanpro opstart begint deze met een virusscan nod32.

Hitman Pro ??? Is mij wel bekend, maar.... Installeerd dit prg. Nod op je pc? Lees even de reacties over hitman, op dit forum. sorry, zeker geen voorstander van.

Geplaatst door vanzwam

Hitman Pro ??? Is mij wel bekend, maar.... Installeerd dit prg. Nod op je pc?
Ja, Hitman Pro installeert de trial van NOD32. Maar het schakelt de real-time bescherming van NOD32 niet in. Conflicten tussen twee virusscanners ontstaan vooral als beide real-time draaien.

Geplaatst door buffy

Ja, Hitman Pro installeert de trial van NOD32. Maar het schakelt de real-time bescherming van NOD32 niet in. Conflicten tussen twee virusscanners ontstaan vooral als beide real-time draaien.

Ok ,dat weten we dan ook weer :thumb:

Ik had het wel geinstalleerd om te kijken wat nod32 wel aan gaf wat norton niet aan gaf, maar na een maand moest je de virusscan kopen en heb deze toen verwijderd, maar ik heb totaal geen probleem mee gehad.

Geplaatst door buffy

Conflicten tussen twee virusscanners ontstaan vooral als beide real-time draaien.

Hier uit begrijp ik dat als ik de RealTime van Norton uitschakel en RealTime van Nod32 aan heb staan deze gewoon zijn werk kan laten doen,en kan ervaren hoe het is.

Bedankt Allen voor jullie meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan