Samengesteld systeempje, feedback? +/- 800

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjerk888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Budget - 800,-
Doel - Gamen / Internet+Email
Omgeving - Omgeving is geen probleem, koptelefoon :p. Krachtige pc heeft prioriteit.
Assemblage - kant en klaar
Besturingssysteem - W7, maar die heb ik zelf al.
Opties / randapparatuur - alleen een monitor.

Ik ben een casual gamer... ik hou echter wel van mooie spellen... Als ik games op high kan spelen dan ben ik al blij.
Nu heb ik iets samengesteld... graag wil ik jullie mening daarover.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225953]=1&product[309111]=1&product[321431]=1

alvast bedankt!

Ziet er zeker goed uit.
Wellicht is een AM3+ moederbord een optie, deze ondersteunt je huidige processor, maar ook de komende Bulldozer cores. Ben je klaar voor de toekomst en kun je zonder problemen je processor upgraden later.

Welke spellen speel je? De 6870 is zeker een goede kaart overigens, daar niet van. Maar het is wel handig om te weten voor ons advies!

Bedankt voor je reactie..!

Spellen die ik over het algemeen speel... FPS, MMO's... met casual gaming bedoel ik eigenlijk dat ik zowat elke soort van spel wel speel... maar niet 24/7. Helaas heb ik daar geen tijd voor.
Binnenkort komt bijv MW3 uit, die zou ik wel fatsoenlijk willen spelen. Kan dat op dit systeem?
En is het systeem een beetje in balans? Ik wil geen bottleneck oid creeeren.. da's zonde van het geld nl :-)

qua moederbord, hier heb ik dus geen verstand van. Je geeft aan dat amd3+ beter zou zijn om up te graden in de toekomst.
dus als ik deze zou pakken:
http://azerty.nl/8-2817-401979/asus-m5a87-moederbord-atx-.html
scheelt één euro, maar het zou dus wel beter zijn?

gr

Modern Warfare 3 spelen gaat zeker lukken op de HD6870. Ik heb hier MW2 draaien op een HD6950 met alle instellingen op het maximale en het gaat hem gemakkelijk af. Dat gaat de HD6870 ook zeker lukken, en MW3 moet ook helemaal goed komen :) Anders heb ik net zo goed een probleem over een halfjaar.. :P

En qua moederborden; heel simpel gesteld: de processor die jij hebt gekozen heeft een AM3 socket, en over een paar maanden komen de AMD bulldozer processors uit, op een AM3+ socket.
Nu is het bij AMD zo dat een AM3 processor wel op een AM3+ moederbord kan, maar een AM3+ processor niet op een AM3 moederbord.
Dus dan kun je nu net zo goed al voor een AM3+ moederbord kiezen: nu kan het en kost het je niets extra, en als je over een tijdje wellicht een nieuwe processor op AM3+ koopt, kan deze er ook probleemloos op.

Met het moederbord wat je nu net hebt gekozen (met AM3+ socket) kun je zeker een tijdje vooruit. Bottlenecks ga je overigens ook niet krijgen!

Voor wat betreft je processor; ga je deze overclocken?
Zo ja, kun je beter als processorkoeler de Scythe Mugen 2 nemen; kost een tientje duurder, maar is wel de beste koeler voor dat geld op de markt. Zo niet, bestellen maar!

Laatst bewerkt:
Overclocken oid is aan mij niet besteed... heb alleen het moederbord veranderd en besteld.
Bedankt voor je hulp!

EDIT: Ik kan de "vraag opgelost" knop niet vinden :-P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan