Samengevoegd bestand uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rojahorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2013
Wij hebben op dit moment nog Word 2003 in gebruik.

Nu wordt er maandelijks een samengevoegd bestand aangemaakt, dat gevuld wordt door een .dat bestand uit een andere document generator. Het aanmaken van dit bestand is geen enkel probleem. Dit document bestaat uit zeker 250 brieven en zeker 400 bladzijden, bestaande uit verschillende aantallen van bladzijden per brief.

Nu willen ze graag met één print opdracht de 1e bladzijde op logo papier, de 2e bladzijde op de achterkant van het logo papier en de nog eventuele vervolg bladzijden op blanco papier. Elke nieuwe brief moet dan ook beginnen op logo papier.

Mijn vraag, is dit mogelijk? Zo ja, kunnen jullie mij dan aangeven hoe ik dit kan oplossen?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Rojahorst

Volgens mij moet je dat wel kunnen instellen in je hoofddocument. Zeker als je de secties goed instelt, en per sectie de juiste lade selecteert. Je kunt dan denk ik al volstaan door te kiezen voor 1e pagina afwijkend, en die pagina is dan het briefpapier. De overige pagina's pakken dan blanco papier.

Ik zal dit gaan testen met de gebruiker en dan laat ik het je weten. Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr.

Rojahorst

Secties zijn goed ingesteld, 1e pagina afwijkend ook, tevens de optie "sectie beginnen op" met als alternatief oneven pagina's ook getest, dan zou je zeker moeten weten dat de nieuwe brief op de juiste bladzijde begint.

Al met al het werkt nog niet, zoasl wij graag willen. Het kan ook goed te maken hebben met het instellen van de multi functionals. Daarom zijn er een paar functionaliteiten niet beschikbaar.

Ik heb nu het probleem bij de beheerders van de multi functionals geplaatst. Zij kijken hierna en nemen waarschijnlijk contact op met de leverancier om te zien of er een mogelijkheid is dit via het bulkprinten bij een grote uitgebreide multi functional te laten uitvoeren. Dan heb je meer instel mogelijkheden.

Dus helaas nog niet de oplossing, maar in elk geval bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Rojahorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan