• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Samengevoegde cellen, inhoud naar 1 cel verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

carloschouw

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2015
Goedemiddag!

Ik heb een bestand van iemand ontvangen die teksten in 10 cellen heft gevoegd (deze cellen zijn samengevoegde) De inhoud van deze cellen wil ik graag in 1 cel zien maar dat lukt mij niet.

Nu moet ik de tweede tekst knippen en plakken bij de eerste tekst. Vervolgens de derde tekst knippen en plakken bij de eerste tekst enz enze om zo uiteindelijk alle teksten in 1 cel te zien. In de bijlage een voorbeeld hiervan.

Ik heb geprobeerd om de cellen niet meer samen te voegen (opheffen samenvoegen cellen) maar dat lukt niet.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bijlagen

Voor cel B13:
Code:
=TEKST.COMBINEREN(TEKEN(10);WAAR;B2:B11)

Top en dank voor je snelle reactie.

Ik krijg een foutmelding tijdens het invoeren van de formule 'er is een probleem gevonden met deze formule'

Welke Excelversie gebruik je? TEKST.COMBINEREN is beschikbaar in Office 365 (met abonnement).

Deze is minder elegant, maar werkt wel:
Code:
=B2&TEKEN(10)&B3&TEKEN(10)&B4&TEKEN(10)&B5&TEKEN(10)&B6&TEKEN(10)&B7&TEKEN(10)&B8&TEKEN(10)&B9&TEKEN(10)&B10&TEKEN(10)&B11
Beide formules gedemonstreerd in bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Top, het werkt en is precise waarnaar ik zoek was!

Dank en een goed weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan