Samenstellen Game PC Max. €900,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiempieJ

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Beste forumleden,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een mooi systeem waarop ik de aankomende "next-gen" games op kan spelen, denk hierbij aan Skyrim en Battlefield 3 en hopelijk in de nabije toekomst ook Guild Wars 2.
Ik volg al een tijdje de threads die op dit forum gepost worden, en heb n.a.v die threads zelf een samenstelling gemaakt.
Ik ben zelf een leek op het gebied van het samenstellen van een systeem waarbij de onderdelen compatible met elkaar zijn, dus als ik iets niet goed heb gedaan hoor ik het graag.

Behuizing: CoolerMaster Elite 310 Miditower
Moederbord: Asus P8H61 (B3), S1155, H61, 2xDDR3, ATX
Processor: Intel Core i5-2500K
Proc. Cooler: Scythe Mugen 3
Harddisk: Samsung SpinPoint F3 1TB 7200rpm 32MB SATA2
Diskdrive: Samsung 3.5" Diskdrive, 1.44MB
Geheugen: 1x Corsair Vengeance 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9
Videokaart: Asus GeForce GTX 570, 1280MB, DirectCU II

Ik kwam hierbij uit op een bedrag van €839,- incl. Assemblage, excl. Windows 7 (ik beschik hier zelf over).

Hiernaast ben ik nog op zoek naar een monitor, deze mag buiten het budget vallen, zelf had ik de Iiyama E2407HDS-B1 in gedachten, aangezien deze een responstijd van 2 ms heeft, en een resolutie van 1920x1080, leek mij deze zeer geschikt voor gamen.

Ik zal voor de compleetheid de volgende onderdelen nog even invullen:

Budget - Max €900,-
Doel - Voornamelijk gaming en internet
Omgeving - Ik heb geen problemen met wat geluid die de PC produceerd, maar het moet geen F-16 geluid zijn.
Assemblage - Ik heb zelf weinig ervaring met assembleren, dus dit wil ik graag laten doen.
Besturingssysteem - Deze bezit ik
Opties / randapparatuur - Ik beschik over een toetsenbord en muis, evt. ook een 21'' monitor maar zou deze graag willen vervangen door een 24''. Verder heb ik geen voorkeuren voor hardware.
Mijn excuses voor al de tekst.

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt: