thomaseven
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jun 2011
hallo,
Ik ben van plan binnenkort zelf een computer samen te stellen. Ik heb een budget van ongeveer €850, en vroeg me af of iemand zijn mening kon geven over de computer. Ik wil de computer voornamelijk gebruiken voor games, en dan het liefst op een zo hoog mogelijke resolutie en kwaliteit. Verder wil ik natuurlijk gewoon op internet kunnen surfen en dat soort dingen. Dit had ik in gedachte:
- Cooler Master Elite 430
- MSI P67A-GD65 (B3)
- Intel Core i5 2500K / 3.3 GHz
- Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
- XFX RADEON HD 6950 2GB
- Corsair XMS3 2x 4GB
- Cooler Master GX RS-750-ACAA-E3 750W
- Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB, sata 300, 7200TPM
hier nog een keer een link op azerty:
azerty
Ik wou dan de processor overklokken, ik heb veel op internet rondgekeken, maar ik zou in principe met een goede koeling 4,7 Ghz kunnen halen.
wat misschien ook meetelt is dat ik een 32 inch HD scherm heb, en ik zou deze graag willen gebruiken voor mijn aanstaande computer. moet ik hierdoor rekening houden met de videokaart?
Als je iets hebt wat je anders zou doen, zeg het dan, ik sta open voor advies.
Ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden, en alvast bedankt?
edit:
nu met een Z68 moederbord. : azerty
Ik ben van plan binnenkort zelf een computer samen te stellen. Ik heb een budget van ongeveer €850, en vroeg me af of iemand zijn mening kon geven over de computer. Ik wil de computer voornamelijk gebruiken voor games, en dan het liefst op een zo hoog mogelijke resolutie en kwaliteit. Verder wil ik natuurlijk gewoon op internet kunnen surfen en dat soort dingen. Dit had ik in gedachte:
- Cooler Master Elite 430
- MSI P67A-GD65 (B3)
- Intel Core i5 2500K / 3.3 GHz
- Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
- XFX RADEON HD 6950 2GB
- Corsair XMS3 2x 4GB
- Cooler Master GX RS-750-ACAA-E3 750W
- Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB, sata 300, 7200TPM
hier nog een keer een link op azerty:
azerty
Ik wou dan de processor overklokken, ik heb veel op internet rondgekeken, maar ik zou in principe met een goede koeling 4,7 Ghz kunnen halen.
wat misschien ook meetelt is dat ik een 32 inch HD scherm heb, en ik zou deze graag willen gebruiken voor mijn aanstaande computer. moet ik hierdoor rekening houden met de videokaart?
Als je iets hebt wat je anders zou doen, zeg het dan, ik sta open voor advies.
Ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden, en alvast bedankt?
edit:
nu met een Z68 moederbord. : azerty
Laatst bewerkt: