HaxXoriZed
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 okt 2008
Kan er iemand mij helpen bij het samenstellen van een nieuwe pc?
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? Zo laag mogelijk voor mijn wensen
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. Het zwaarste spel dat hij moet kunnen draaien is Call of Duty, World at War, het zwaarste programma Photoshop CS3
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? Liefst door de winkel, maar kan het eventueel zelf ook wel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben Geen speciale wensen, ook geen monitor of toetsenbord en muis enz...
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Ik heb thuis zowel een cd van vista als van XP
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc nee
Randapparatuur nee
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook Geen
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. Neen
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Neen
Ik heb de vragenlijst uit het topic ingevuld, ik hoop dat dit voldoende is
deze pc is een niet zelf samengestelde pc, maar denken jullie dat hij goed genoeg is voor wat ik nodig heb?
PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch
MICROSOFT-TOEPASSINGSSOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
GEHEUGEN 4.096 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]
HARDE SCHIJF 320 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
GRAFISCHE KAART 512MB nVidia GeForce 9800GT graphics card
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd's/dvd's lezen/schrijven)
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
1 Jaar garantie
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? Zo laag mogelijk voor mijn wensen
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. Het zwaarste spel dat hij moet kunnen draaien is Call of Duty, World at War, het zwaarste programma Photoshop CS3
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? Liefst door de winkel, maar kan het eventueel zelf ook wel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben Geen speciale wensen, ook geen monitor of toetsenbord en muis enz...
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Ik heb thuis zowel een cd van vista als van XP
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc nee
Randapparatuur nee
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook Geen
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. Neen
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Neen
Ik heb de vragenlijst uit het topic ingevuld, ik hoop dat dit voldoende is
deze pc is een niet zelf samengestelde pc, maar denken jullie dat hij goed genoeg is voor wat ik nodig heb?
PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch
MICROSOFT-TOEPASSINGSSOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
GEHEUGEN 4.096 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]
HARDE SCHIJF 320 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
GRAFISCHE KAART 512MB nVidia GeForce 9800GT graphics card
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd's/dvd's lezen/schrijven)
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
1 Jaar garantie