samenstellen nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaxXoriZed

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Kan er iemand mij helpen bij het samenstellen van een nieuwe pc?

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? Zo laag mogelijk voor mijn wensen
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. Het zwaarste spel dat hij moet kunnen draaien is Call of Duty, World at War, het zwaarste programma Photoshop CS3
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? Liefst door de winkel, maar kan het eventueel zelf ook wel

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben Geen speciale wensen, ook geen monitor of toetsenbord en muis enz...
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? Ik heb thuis zowel een cd van vista als van XP
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc nee
Randapparatuur nee
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook Geen
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. Neen

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Neen

Ik heb de vragenlijst uit het topic ingevuld, ik hoop dat dit voldoende is

deze pc is een niet zelf samengestelde pc, maar denken jullie dat hij goed genoeg is voor wat ik nodig heb?

PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

MICROSOFT-TOEPASSINGSSOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

GEHEUGEN 4.096 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]
HARDE SCHIJF 320 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
GRAFISCHE KAART 512MB nVidia GeForce 9800GT graphics card
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd's/dvd's lezen/schrijven)
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
1 Jaar garantie

hee opzich ziet de pc er goed uit alleen zou ik wel voor sneller geheugen gaan, er zit nu 533 geheugen in dit zou ik toch wel upgrade naar ddr2 800 mhz geheugen voor de rest nette systeem :thumb:

ja zoals ik al zei, het is een standaard pc, die je zo in de winkel kan kopen en dus niet zelf is samengesteld,

ik heb er dus geen idee van welke voeding er in zit en welke kast er rond zit :-)

Het systeem op zich voldoet prima aan je wensen en eisen

Als je Vista en XP thuis hebt, dan kan voor hetzelfde geld een pc met HD4870-videokaart samenstellen.

Ik heb het nogal druk, maar misschien probeer ik straks nog iets voor je in elkaar te zetten.

Als je Vista en XP thuis hebt, dan kan voor hetzelfde geld een pc met HD4870-videokaart samenstellen.

Ik heb het nogal druk, maar misschien probeer ik straks nog iets voor je in elkaar te zetten.

is dat een véél betere kaart?

ik heb namelijk die pc ook een beetje gezocht uit gemakzucht, dat ik hem niet meer moet in elkaar steken enz, plus azerty is een nederlandse site, en ik ken niet meteen een belgische site die dat ook doet, dus dan zit ik ook weer met de verzendkosten enz

ow en wat heeft het er mee te maken dat ik xp en vista heb?

Laatst bewerkt:
Dan bespaar je je wat geld met het samenstellen. Dat geld wat je bespaard steek je in de videokaart waardoor je de HD4870 kan halen.

Maar deze pc kan dus CoD 5 draaien?
minimum systeem vereisten van CoD 5:

* CPU: AMD 64 3200+ / Intel Pentium 4 3.0GHz +
* Geheugen: 512MB (XP) of 1GB (Vista)
* HD ruimte: 8GB
* Videokaart: Nvidia 6600GT/ATI Radeon 1600XT of hoger (Shader 3.0 of beter) met 256MB geheugen

voldoet deze pc aan die voorwaarden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan