Mijn configuratie:
De AMD FX-6300 Black Edition is een goede processor met 6 core design.
De MSI 970A-G43 is een moederbord met een paar mooie features: 6x Sata-600, Usb 3.0 en natuurlijk de goede bios en kwaliteit van het bord.
De MSI N660 TF 2GD5/OC G is voor de prijs een geweldige deal. Hij heeft 2GB, een SLI mogelijkheid en prachtig design. Als je later je pc wilt upgraden is het geen slecht idee om er een tweede videokaart in te steken maar dat ondersteunt dit moederbord niet, als je dat wel wil is de ASRock 970 Extreme4(€77,-) een goed alternatief.
De Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003 is een prima HDD met 1TB aan geheugen. Als je later nog upgrade naar een SSD of nog een HDD kan dat prima vanwege de 6 Sata-600 poorten.
Als kast heb ik de Cooler Master K280, deze is naar mijn mening een goede en mooie instap kast met genoeg features, maar je kan ook een heel andere kast pakken natuurlijk!
De Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU is 8GB aan intern geheugen, dat is prima voor normaal gaming. Het geheugen zit ook op de 1600MGz wat ook fijn is.
De optische drive is een LG GH24NS95 Zwart, dit kan je er ook uit schrappen als je het niet nodig hebt.
Voor de power een XFX Pro 550W dat moet voldoende zijn voor dit systeem en hij kan een tweede videokaart aan.:thumb:
Dit allemaal voor maar €533,81!