Hallo iedereen, ik ben van plan een game pc in elkaar te zetten. Helaas ben ik niet zo thuis in dit onderwerp dus zou ik graag horen van jullie wat voor spullen ik het beste zou kunnen gebruiken. Ik heb al een aantal dingen bekeken, zou fijn zijn als jullie kunnen zeggen of dat dit goed is of niet:
-AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
(-Six Core, 3,2Ghz/3,6GHz Turbo)
-XFX Radeon HD 6970 2GB
-WD Caviar® Black 1TB
Wat voor andere spullen (zoals wat voor tower, koeling fans etc) zouden hier goed voor zijn? En als dit niet goed is wat zou ik dan moeten nemen? Ik wil spellen op de hoogste qualiteit kunnen spelen en tegelijkertijd ook kunnen recorden met fraps. Ook gebruik ik hem voor school en om te editen. De prijs maakt niet super veel uit, alhoewel het natuurlijk wel een beetje betaalbaar moet blijven ;p
Ik hoop snel wat te horen van jullie
Mart
-AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
(-Six Core, 3,2Ghz/3,6GHz Turbo)
-XFX Radeon HD 6970 2GB
-WD Caviar® Black 1TB
Wat voor andere spullen (zoals wat voor tower, koeling fans etc) zouden hier goed voor zijn? En als dit niet goed is wat zou ik dan moeten nemen? Ik wil spellen op de hoogste qualiteit kunnen spelen en tegelijkertijd ook kunnen recorden met fraps. Ook gebruik ik hem voor school en om te editen. De prijs maakt niet super veel uit, alhoewel het natuurlijk wel een beetje betaalbaar moet blijven ;p
Ik hoop snel wat te horen van jullie
Mart
Laatst bewerkt door een moderator: