samenstelling gamecomputer budget: 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
hallo,

ik wil graag een goede computer waar ik op kan gamen.
mijn budget is daarvoor 700 euro. het scherm hoeft daar niet bij te zitten.
(mag wel, als het maar wel een beetje kan gamen, dan graag zelfs!)

hier onder heb ik informatie die ik heb gehaald van ergens anders in dit forum maar dan
met mijn wensen XD":

Budget - 700 euro

Doel - internetten, gamen (het liefst speciaal op gamen gericht)

Hoe belangrijk is stilte? - HELEMAAL NIET BELANGRIJK XD

Assemblage: graag samenstellen van een site

Besturingssysteem - maakt niks uit maar geen MAC

Andere software? - Nee

Randapparatuur: ik heb zelf speakers muis en toetsenbord en dat is voldoende

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

het liefst intel en geen amd processor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat dit genoeg informatie is.:D

EDIT: ik kan hem niet in elkaar zetten dus liever niet allemaal losse onderdelen.

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit, het doet het echt wel. AMD (en ATI) zijn gewoon erg sterk met prijs-kwaliteit verhoudingen, met jouw budget heb je gewoon niet genoeg geld om er een Intel i7 of i5 en een dikke nVidia kaart in te stoppen.

Maar dat wil niet zeggen dat AMD en ATI minder zijn dan Intel en nVidia, het is alleen de beste keuze voor jouw budget. De achterkant van het doosje is pure reclame.

Zie alleen wel een witte dvd drive in een zwarte kast, dit kun je uiteraard makkelijk veranderen naar een zwarte. Is een schoonheidsfoutje.

Laatst bewerkt:
kan ik dus met die computer spellen spelen zoals: guitar hero, battlefield, cod 5, en misschien wel gta IV?

Jahoor, ook GTA IV gaat lukken. Op welke resolutie wil je het gaan spelen?
De ATI HD4870 is een sterke videokaart, Marsmannetje en ik hebben hem allebei (niet hetzelfde model, maar de chip is gelijk) en volgens mij (weet het van marsmannetje niet zeker :p) zijn we er allebei tevreden over.

Moooooiiii

EDIT: kan ook halo 3 ?
ja srry wil het echt even weten:D

Laatst bewerkt:
Je hebt nu wel dat een aantal onderdelen niet echt goede kwaliteit hebben... Weet je zeker dat je er geen 50-100 euro bij kan leggen? Ik heb het dan bijv. over de upgrade naar de Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, ipv de UD3P. Hoezo trouwens de Cooler Master Elite 310, en niet de 330?

Laatst bewerkt:
Je hebt nu wel dat een aantal onderdelen niet echt goede kwaliteit hebben... Weet je zeker dat je er geen 50-100 euro bij kan leggen? Ik heb het dan bijv. over de upgrade naar de Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, ipv de UD3P. Hoezo trouwens de Cooler Master Elite 310, en niet de 330?

Och, zoveel verschil is er niet tussen de kasten.
Eigenlijk is het belangrijkste, nu ik er echt naar kijk, de tool-free installatie. Nu moet ik wel zeggen dat dit wel een euro waard is. Maar verder ook niet. (de boel wordt geassembleerd he.. dus wat heb je dan aan tool-free?)

En waarom zou iemand een veel duurder moederbord moeten kopen?
Daar krijg je echt geen sneller systeem van.

Och, zoveel verschil is er niet tussen de kasten.
Eigenlijk is het belangrijkste, nu ik er echt naar kijk, de tool-free installatie. Nu moet ik wel zeggen dat dit wel een euro waard is. Maar verder ook niet. (de boel wordt geassembleerd he.. dus wat heb je dan aan tool-free?)

En waarom zou iemand een veel duurder moederbord moeten kopen?
Daar krijg je echt geen sneller systeem van.
Betere kwaliteit? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan