samenstelling nodig pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoocha

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
hey,

paar dagen terug heb ikjullie gevraagd voor een gamepc voor mijzelf dieik nu ook heb :)

wou nu vragen of jullie een mooie 2e gamepc kunnen samenstellen voor mijn broertje.

budget:400-500

dingen die ik erbij wil hebben:

windows
4gb werkgeheugen
500-1tb schijfruimte
quadcore game proccesor die games max kan draaien en snel is
goeie voeding 24/7 pc aan
1gb gamevideo kaart?
goedkope muis+toetsenbord
en koeler voor proccesor ofzo?:P

alvast bedankt

Als je een boxed versie koopt van een processor, dan krijg je er een koeler erbij ..

nouja uhmn windows is nodig anders werkt de pc toch niet?:P

en er past 2x 2x2 gb op het moederbord?

en uhmn is er geen videokaart meer in het budget?

als de videokaart niet goedkoper kan zonder prestaties verminderen dan laat maar:P

Laatst bewerkt:
Uiteraard, zonder Windows gaat dat ding niet werken. Wat ik bedoelde is of je niet nog een licentie hebt liggen, want het drukt aardig op het budget.

Je bedoelt of deze pc 8GB werkgeheugen aan kan? Ja, dat kan ie maar het is zinloos.
En er zijn videokaarten die binnen het budget vallen, maar als je broertje (toch?) er mee wil gaan gamen zou ik niet veel lager willen zitten dan deze kaart. Een HD6850 zou eventueel nog kunnen, maar daaronder ga je het echt merken.

Oké,
Geheugen is ook onvoorstelbaar goedkoop geworden.
toen ik mijn eerste ddr3 4GB kocht was het €89. nu nog maar €25.

heb de pc ontvongen en zelf in elkaargezet,alleen zit ik nu met een probleem.
ik krijg geen beeld op mijn beeldscherm,waar kan dat aan liggen?

mvg

@Smoocha:Gaarne een nieuw topic voor maken in de juiste sectie.Dit heeft niet zozeer meer te maken met de aanschaf van een nieuw syteem.
Succes:thumb:

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Phr3ak voor een gamepc is 8GB zinloos
game's gebruiken vooralsnog niet meer dan 4GB meer dan dat is niet echt nodig...

ok dus ikben naar een computer expert geweest,En heb hem verteld welke videokaard ik gebruikte.

Liet hem ookde monitor zien die ik wou gebruiken,Direct zei hij al monitor is te zwak.

Kan het waar zijn dat mijn monitor geen beeld geeft (zelfs geen bios) omdat mijn videokaard te sterk/hoog is?

btw videokaard is een HD 6870 Direct CU

+ik heb een meegelverde crossfire dingetje niet geinstaleerd op de videokaard omdat ik niet wist wat hetwas

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan