Samenstelling PC voor animatie, audio productie en gaming €1700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Persoonlijk zou ik de nieuwste hardware nemen dus qua processor de haswell wat zeg je hier van

Mooie samenstelling voor een mooi prijsje, ik zal zo even de details bekijken en vergelijken. Bedankt!

Dat is een mooi setje trouwens moet ik zeggen! Wat heb je eruit gehaald om toch nog op zo'n mooie prijs terecht te komen?

Hoi,

Andere monitor de eerste was te groot en deze een stuk goedkoper;)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...581606]=1&product[624212]=1&product[620106]=1

Dit is mijn nieuwe samenstelling. Ik vroeg me alleen af of ik misschien een goedkopere kast kon nemen.
Mij werd namelijk gezegd dat ik deze moest nemen (door de helpdesk van PC-Samenstellen)
Ik heb ook een power-supply met meer watt geselecteerd, maar ik weet niet of dat echt wel nodig is, tegen mij werd gezegd dat er minstens 600 Watt nodig is.

Ik heb ook één van de beste videokaarten (die op het moment uit zijn) van nVidia geselecteerd, ik vond dit toch wel nodig voor animatie, videobewerking, multitasking en gaming.

Hoi,

Kast is prima zou daar niet gauw op bezuinigen wegens lucht flow, verders ben je weer terug naar de gewone ssd terwijl de evo uiyvoering net even beter is maar voor de rest weinig op aan te merken.

Bedankt!

Is 630 watts écht nodig? Of zou 550 watts all genoeg zijn?

Hoi,

nee ook die zou zo houden, de 550 watt zal het ook doen maar denk dat dit even beter is nvidea adviseert 600 watt maar die blijven aan de veilige kant

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan