samenvoegen adressen in brief Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Hallo allemaal,
wie kan me op deze zondagavond helpen met een probleem. Het samenvoegen gaat prima, ook het adresblok is probleemloos ingevoerd, maar als alles klaar is, dan kloppen de brieven niet. Een truc die ik nu toepas is dat ik een nieuwe pagina toevoeg voordat alle brieven worden gemaakt, maar de brief begint steeds op een andere plek. De eerste brief begint met het adres bijvoorbeeld op regel 7 en de tweede brief begint met het adres op regel 10. Klopt dus niet. Hoe los ik dat op. Het is best irritant en het moet niet nodig zijn om de adressen handmatig nog even bij te werken. Elk adres moet gewoon netjes op de zevende regel beginnen zodat het precies klopt met een vensterenvelop.

Bedankt voor je moeite!

malicka,

het lijkt me onlogisch, dus zit er een foutje in je standaardbrief. kan je deze even bijvoegen? je mag de tekst wissen, maar let erop dat je geen sectie-eindes ofzo wist, want daar kan het probleem in zitten.

als het lukt, kijk ik er straks even naar.

steven

Bedankt voor je snelle reactie, hopelijk is het gelukt met de bijlage. Het eerste adres staat er al, maar dat moet geen probleem zijn, toch? Gegevens hoef ik niet te wissen. Het is een brief voor een oefening en alles is uit mijn hamerduim gezogen;-)

greetz

Bijlagen

sectie-einde

malicka,

als je in jouw sjabloon op het einde een sectie-einde volgende pagina invoegt (invoegen - eindemarkering), dan lukt het wel. enfin, bij mij toch. zonder dit had ik ook problemen.

steven

Dat is het!

Je bent bedankt Steven! Echt fijn, daar heb ik een hele tijd op zitten zweten zeg. Ik dacht dat je met Ctrl+Enter hetzelfde deed, maar blijkbaar werkt dat net even anders. Dit moet echt via de menubalk en het dialoogvenster.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan