samenvoegen DDE

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Als ik een bepaald excel bestand wil koppelen met wordetiketten in word 2000, dan krijg ik de melding:
Er kan geen nieuwe DDE verbinding worden gemaakt met excel om de huidige bewerking te voltooien.
Wat is hier aan te doen? Wie weet raad?

groetjes
Juul

ODCB werkt prima.
Alleen heb ik nu niet meer de mogelijkheid om met de Queryoptie in Word 2000 te werken. Heb je hier misschien ook nog een oplossing voor?

groetjes
Juul

Hai Juul, :D

Dit ga je niet leuk vinden maar de storing welke jij krijgt wordt veroorzaakt door een corrupt veld in jou bestand!

Samenvoegbestanden zijn extreem gevoelig bij veelvuldig gebruik en uitwisseling/herkoppeling voor corruptie.

Persoonlijk raad ik aan altijd een kopie te maken van een samenvoegbestand als je klaar bent met dit bestand te maken. (deze vraag kom ik namelijk nog al eens tegen...helaas ook persoonlijk vaak meegemaakt..maar ja heb back-ups)

Als je het bestand geheel opnieuw aanmaakt (niet copy paste) dan zal het probleem verdwenen zijn.

Je kunt ook één voor één de velden eruit slopen totdat je de storing niet meer krijgt. (dit zou ook moeten werken)

Hoe dan ook tijdrovend klusje! :(

Veel succes! :thumb:

Ik heb in Excel met het filter de juiste gegevens gefilterd en daarna in Word met ODCB de gegevens gekoppeld.
Dus ik ben gered. Hartelijk dank!

groetjes
Juul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan