samenvoegen diverse documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
131
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je makkelijk diverse afzonderlijke documenten van Word kan samenvoegen in 1 document? Dus niet knippen/plakken, etc. Gaat namelijk om een catalogus die 80 pagina's is en uit afzonderlijke documenten bestaat...bij het afdrukken is dat dus nogal lastig omdat het geregeld afgedrukt moet worden.

mvg,
Thijs
 
invoegen kiezen en dan bestand en dan het bestand zoeken en invoegen.
 
Hoezo :o
Als je toch bij {word 2003} kiest voor -> invoegen ->bestand
dan kan je met je shiftknop toch tig bestanden tegelijk invoegen :rolleyes:
bij mijn testje net pakte ie zelfs de kop/voettekst van het eerste bestand :confused:
 
Oproep aan word 2000

We doen gewoon eff een oproep aan "onze "word 2000 bezitters :thumb:

mischien zitten die nu te eten maar daar zal nog best iemand wakker worden :D :p :D
 
Helaas, in Word2000 werkt de Shift cq. CTRL toets NIET als je in de verkenner meerdere bestanden wil selecteren om in te voegen.
 
Pasja zei:
Helaas, in Word2000 werkt de Shift cq. CTRL toets NIET als je in de verkenner meerdere bestanden wil selecteren om in te voegen.
Dat is inderdaad juist Pasja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan