Hallo,
Voor de facturering moet ik een Excelsheet met een Worddocument samenvoegen.
In de Excelsheet staan alle sponsoren. Er zijn 7 soorten sponsoring, die weer onderverdeeld zijn in meerdere keuzes (zie bijgevoegd Excelsheet).
Hoe zorg ik dat de juiste onderdelen in de Wordfactuur gekoppeld worden én dat de overbodige regels niet zichtbaar zijn, zónder dat er lege regels zijn.
Bijvoorbeeld:
-Sponsor 1 sponsort alleen een reclamebord. Dan moet alleen dit zichtbaar zijn.
-Sponsor 2 sponsort een wedstrijdbal, 1/3 pagina clubblad, reclamebord, 1 pagina kabelkrant én heeft korting die ook uit het excelsheet moet worden gehaald.
1) Ik ga er vanuit dat de Excelsheet correct is opgesteld. Klopt dit?
2) Ik ga er niet vanuit dat de Wordfactuur correct is opgesteld. Dat klopt toch
Groeten Gijs
ps. uiteraard zijn de getallen en namen fictief
Voor de facturering moet ik een Excelsheet met een Worddocument samenvoegen.
In de Excelsheet staan alle sponsoren. Er zijn 7 soorten sponsoring, die weer onderverdeeld zijn in meerdere keuzes (zie bijgevoegd Excelsheet).
Hoe zorg ik dat de juiste onderdelen in de Wordfactuur gekoppeld worden én dat de overbodige regels niet zichtbaar zijn, zónder dat er lege regels zijn.
Bijvoorbeeld:
-Sponsor 1 sponsort alleen een reclamebord. Dan moet alleen dit zichtbaar zijn.
-Sponsor 2 sponsort een wedstrijdbal, 1/3 pagina clubblad, reclamebord, 1 pagina kabelkrant én heeft korting die ook uit het excelsheet moet worden gehaald.
1) Ik ga er vanuit dat de Excelsheet correct is opgesteld. Klopt dit?
2) Ik ga er niet vanuit dat de Wordfactuur correct is opgesteld. Dat klopt toch

Groeten Gijs
ps. uiteraard zijn de getallen en namen fictief