Samenvoegen en paginanummering

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartwillemsbosc

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Ik heb gezocht op het forum maar heb nog geen oplossing gevonden voor het volgende probleem:

Ik gebruik word om contracten te maken, gegevens voor in het contract staan in een excel bestand. Ik voeg deze dus samen. Nu is het zo dat wanneer ik meerdere contracten moet maken, ik deze stuk voor stuk moet samenvoegen anders klopt de nummering niet.

Hoe kan ik dat oplossen? Dus dat ik meerdere contracten tegelijk kan maken en afdrukken?

:confused:

Samenvoegen is mij niet geheel onbekend, maar ik snap niet helemaal uit je vraagstelling wat nu de casus is:

je hebt (of maakt) in Word een contract. Vervolgens voeg je dat samen met de namen van mensen die in een Excel bestand staan. Tot zover is het mij helder.

Hier:

Nu is het zo dat wanneer ik meerdere contracten moet maken, ik deze stuk voor stuk moet samenvoegen anders klopt de nummering niet.

raak ik in de vraagstelling het spoor even bijster.

Een nieuw / ander contract is (uiteraard) een afzonderlijke samenvoeging, wat is / hoe zie jij de relatie met de nummering?

Laatst bewerkt:
Samenvoegen is mij niet geheel onbekend, maar ik snap niet helemaal uit je vraagstelling wat nu de casus is:

je hebt (of maakt) in Word een contract. Vervolgens voeg je dat samen met de namen van mensen die in een Excel bestand staan. Tot zover is het mij helder.

Hier:

Nu is het zo dat wanneer ik meerdere contracten moet maken, ik deze stuk voor stuk moet samenvoegen anders klopt de nummering niet.

raak ik in de vraagstelling het spoor even bijster.

Een nieuw / ander contract is (uiteraard) een afzonderlijke samenvoeging, wat is / hoe zie jij de relatie met de nummering?

Als ik van meerdere mensen contracten moet maken, en ik druk op samenvoegen naar nieuw document, moet ik de regel invullen van de betreffende persoon uit het excel bestand. Als ik dan bijv. regel 715 t/m 720 wil samenvoegen (voor 5 contracten voor 5 verschillende personen) dan krijg ik alle contracten in 1 bestand, met een doorlopende pagina nummering. Dus dien ik 5 keer deze handeling te doen met 715 t/m 715, 716 t/m 716, 717 t/m717 etc.

Ik vroeg me af of dat niet makkelijker kon?;)

Door ervoor te zorgen dat de nummering in iedere sectie opnieuw begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan