Hallo allemaal,
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik wil brieven maken met openstaande facturen.
Nu heb ik alle gegevens in excel staan en is het me gelukt om een samenvoegbestand te maken in word.
Mijn probleem is nu dat sommige debiteuren meerdere facturen open hebben staan en sommige ook maar 1
Nu krijg ik het alleen maar voor elkaar dat voor iedere factuur een brief verzonden word.
Dat is niet wat ik wil.
Is er een makkelijke manier (formule misschien in word) die ik in kan vullen als dezelfde debiteur nog een keer voorkomt dat er een regel bij komt met de factuurgegevens.
Bijvoorbeeld deb. 1 heeft factuur 12345 en factuur 12346 open staan.
Nu komen er voor debiteur 1, 2 brieven uit. Een voor factuur 12345 en 1 voor factuur 12346
Hier zou ik graag zien dat er 1 brief uitkomt voor beide facturen.
Is hier een oplossing voor?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik wil brieven maken met openstaande facturen.
Nu heb ik alle gegevens in excel staan en is het me gelukt om een samenvoegbestand te maken in word.
Mijn probleem is nu dat sommige debiteuren meerdere facturen open hebben staan en sommige ook maar 1
Nu krijg ik het alleen maar voor elkaar dat voor iedere factuur een brief verzonden word.
Dat is niet wat ik wil.
Is er een makkelijke manier (formule misschien in word) die ik in kan vullen als dezelfde debiteur nog een keer voorkomt dat er een regel bij komt met de factuurgegevens.
Bijvoorbeeld deb. 1 heeft factuur 12345 en factuur 12346 open staan.
Nu komen er voor debiteur 1, 2 brieven uit. Een voor factuur 12345 en 1 voor factuur 12346
Hier zou ik graag zien dat er 1 brief uitkomt voor beide facturen.
Is hier een oplossing voor?