Jvandenberg
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2009
- Berichten
- 5
Hallo,
In excel (2007) heb ik een samenvoegbestand gemaakt. Dit gebruik ik om via Word facturen te kunnen versturen. In het excel bestand staan onderdelen zoals klantnaam, aangekochte artikel, bedragen enz.
Ik kan nu slechts 1 artikel tegelijk factureren omdat ik in mijn Word (2007) bestand, maar 1 regel heb aangemaakt waar het te factureren artikel kan staan. Maar stel dat ik bij het desbetreffende bedrijf nou 2 of meerdere artikelen moet factureren op 1 factuur hoe ga ik dat precies in mijn excel file aangeven en hoe kan ik dat het beste samenvoegen.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en zou blij zijn met een oplossing.
Alvast bedankt
In excel (2007) heb ik een samenvoegbestand gemaakt. Dit gebruik ik om via Word facturen te kunnen versturen. In het excel bestand staan onderdelen zoals klantnaam, aangekochte artikel, bedragen enz.
Ik kan nu slechts 1 artikel tegelijk factureren omdat ik in mijn Word (2007) bestand, maar 1 regel heb aangemaakt waar het te factureren artikel kan staan. Maar stel dat ik bij het desbetreffende bedrijf nou 2 of meerdere artikelen moet factureren op 1 factuur hoe ga ik dat precies in mijn excel file aangeven en hoe kan ik dat het beste samenvoegen.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en zou blij zijn met een oplossing.
Alvast bedankt