• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Samenvoegen Hyperlinks uit Excel naar Word werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulMak

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2015
Goede avond experts,

Ik heb deze vraag ook bij de Word experts geplaatst maar wie weet, heeft een Excel expert hier een briljante oplossing voor. Ik heb geen oplossing voor het volgende:

Goede avond,

Ik heb een Excelbestand met daarin antwoorden vanuit een vragenlijst.
De inhoud is de ene keer tekst, de andere keer een hyperlink

Ik heb een Word document waarin alle kolommen uit de Excel zijn weergegeven als Samenvoegveld

In Word moeten alle gevulde Excelvelden getoond worden én direct onder elkaar (dit gaat prima!) De lege velden moeten worden overgeslagen (dit gaat ook prima!)

De gevulde tekstvelden komen netjes onder elkaar maar ... de gevulde velden met een hyperlink worden nu ineens weergegeven als platte tekst !!!

Kan iemand mij helpen zodat de hyperlink velden uit Excel ook als hyperlink worden weergegeven in Word?

Paul Mak

Bijlagen

Ik heb deze vraag ook bij de Word experts geplaatst maar wie weet, heeft een Excel expert hier een briljante oplossing voor.
Van crossposten wordt men hier niet erg vrolijk. Moet je niet (lees: nooit) doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan