Hoi mensen,
Kan iemand een van twee soorten codes die in onderstaande code staan samenvoegen tot één algemene code?
Dit is de code:
Ik dacht dat het zo kon, maar dat blijkt dus niet te werken, om een of andere reden:
De codes zoals ik dacht dat zou kunnen, werken elk wel afzonderlijk in vba, maar niet in combinatie met elkaar. Ik vermoed dat ik een
of andere wetmatigheid over het hoofd zie.
Alvast bedankt voor de hulp en groetjes,
Ivanhoes.
Kan iemand een van twee soorten codes die in onderstaande code staan samenvoegen tot één algemene code?
Dit is de code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Address = "$CK$26" And Cells(26, 62).Value = 4 Then
MsgBox "Deze combinatie van diensten is niet mogelijk", vbOKOnly + vbCritical, "SOORT DIENSTEN"
End If
If Target.Address = "$CK$27" And Cells(27, 62).Value = 4 Then
MsgBox "Deze combinatie van diensten is niet mogelijk", vbOKOnly + vbCritical, "SOORT DIENSTEN"
End If
'Etc...etc...etc t/m regel 62
If Intersect(Target, Range("CF26:CF62")) Is Nothing Then Exit Sub
Y = Target.Row
If Cells(Y, 60) = 1 Then MsgBox Join(Array(Cells(Y, 44), Cells(Y, 45), Cells(Y, 46), Cells(Y, 47), Cells(Y, 48), _
Cells(Y, 49), Cells(Y, 50), Cells(Y, 51), Cells(Y, 52), Cells(Y, 53)), vbLf), vbOKOnly + vbCritical, "ATW-OVERTREDING"
End sub
Ik dacht dat het zo kon, maar dat blijkt dus niet te werken, om een of andere reden:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Intersect(Target, Range("CF26:CF62")) Is Nothing Then Exit Sub
Y = Target.Row
If Cells(Y, 60) = 1 Then MsgBox Join(Array(Cells(Y, 44), Cells(Y, 45), Cells(Y, 46), Cells(Y, 47), Cells(Y, 48), _
Cells(Y, 49), Cells(Y, 50), Cells(Y, 51), Cells(Y, 52), Cells(Y, 53)), vbLf), vbOKOnly + vbCritical, "ATW-OVERTREDING"
If Intersect(Target, Range("CK26:CK62")) Is Nothing Then Exit Sub
Y = Target.Row
If Cells(Y, 62) = 4 Then MsgBox "- Deze combinatie van diensten is niet mogelijk", vbOKOnly + vbCritical, "SOORT DIENSTEN"
End sub.
De codes zoals ik dacht dat zou kunnen, werken elk wel afzonderlijk in vba, maar niet in combinatie met elkaar. Ik vermoed dat ik een
of andere wetmatigheid over het hoofd zie.
Alvast bedankt voor de hulp en groetjes,
Ivanhoes.