Ik zoek een oplossing om documenten onder MS Word samen te voegen.
Ik krijg regelmatig een txt-bestand toegestuurd. Dit txt-bestand is een overzicht van ca 150 pagina's met tekst van ongeveer 1/2 A4-tje. Ik open dit txt-bestand steeds in Word.
De bedoeling is dat ik boven deze tekst, van al deze 150 pagina's, steeds hetzelfde korte briefje zet.
Ofwel ik zoek dus eigenlijk een manier om: onder een standaardbrief steeds een stukje tekst te zetten dat voor 150 verschillende personen bestemd is. De tekst voor deze 150 personen krijg ik als txt-bestand aangeleverd.
Als voorbeeld stuur ik een 'standaardbrf.doc' en het 'grid-test.txt' bestand mee.
Is dit onder Word mogelijk ??? en natuurlijk hoe ??
Bedankt alvast voor je tijd om mee te denken.
Ik krijg regelmatig een txt-bestand toegestuurd. Dit txt-bestand is een overzicht van ca 150 pagina's met tekst van ongeveer 1/2 A4-tje. Ik open dit txt-bestand steeds in Word.
De bedoeling is dat ik boven deze tekst, van al deze 150 pagina's, steeds hetzelfde korte briefje zet.
Ofwel ik zoek dus eigenlijk een manier om: onder een standaardbrief steeds een stukje tekst te zetten dat voor 150 verschillende personen bestemd is. De tekst voor deze 150 personen krijg ik als txt-bestand aangeleverd.
Als voorbeeld stuur ik een 'standaardbrf.doc' en het 'grid-test.txt' bestand mee.
Is dit onder Word mogelijk ??? en natuurlijk hoe ??
Bedankt alvast voor je tijd om mee te denken.
