Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb in excel een bestand van klanten, met klantnummer, naam, adres, woonplaats en factuurnummer. Sommige klanten hebben meerdere factuurnummers en sommige klanten maar 1 factuurnummer. Ik wil ieder klant 1 word brief sturen, met daarin de factuurnummers. Het lukt me niet om bv 10 factuurnummers op 1 brief te krijgen (dus naar 1 klant 1 brief met 10 factuurnummers). Wie weet hoe ik dit moet doen?
Ik heb in excel een bestand van klanten, met klantnummer, naam, adres, woonplaats en factuurnummer. Sommige klanten hebben meerdere factuurnummers en sommige klanten maar 1 factuurnummer. Ik wil ieder klant 1 word brief sturen, met daarin de factuurnummers. Het lukt me niet om bv 10 factuurnummers op 1 brief te krijgen (dus naar 1 klant 1 brief met 10 factuurnummers). Wie weet hoe ik dit moet doen?