Timooooooh
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2017
- Berichten
- 6
Goedemorgen,
In de bijlage zitten 2 Excel documenten, het Vraag1 document is het "origineel" dat we graag willen aanpassen.
Zoals te zien is zijn er voor sommige adressen meerdere regels, wij willen die graag samenvoegen tot 1 regel.
Hiervoor is alleen de volledige naam, de code, het adres, de postcode en de woonplaats belangrijk (zie bijvoorbeeld Vraag2 document).
Bij het Vraag2 document zijn de verschillende namen van hetzelfde adres in 1 regel geplaatst.
Regels 9 t/m 11 van het Vraag1 document zijn samengevoegd tot 1 regel (regel 7 Vraag2 document).
Is het mogelijk dit automatisch in te richten met behulp van filters/formules in Excel zodat dit niet handmatig moet gebeuren?
Alvast bedankt.
In de bijlage zitten 2 Excel documenten, het Vraag1 document is het "origineel" dat we graag willen aanpassen.
Zoals te zien is zijn er voor sommige adressen meerdere regels, wij willen die graag samenvoegen tot 1 regel.
Hiervoor is alleen de volledige naam, de code, het adres, de postcode en de woonplaats belangrijk (zie bijvoorbeeld Vraag2 document).
Bij het Vraag2 document zijn de verschillende namen van hetzelfde adres in 1 regel geplaatst.
Regels 9 t/m 11 van het Vraag1 document zijn samengevoegd tot 1 regel (regel 7 Vraag2 document).
Is het mogelijk dit automatisch in te richten met behulp van filters/formules in Excel zodat dit niet handmatig moet gebeuren?
Alvast bedankt.