samenvoegen van outlook 2000 naar word

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvanEijk

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Ik probeer een etikettenbestand te maken vanuit een nieuwe (zelf gemaakte) weergave. Dit omdat ik alleen deze contactpersonen in mijn bestand wil hebben. Echter alle contactpersonen komen in het bestand en dit terwijl de help functie aangeeft dat niet zo zou moeten zijn. Wie weet waar ik de fout in ga????

Je hebt dus een aparte groep in je adresboek gemaakt met daarin de mensen die je in je bestand wilt hebben voor het etiketten gebeuren?

En nu zeg je dat alle mensen daarin staan? Dan heb je toch iets fout gedaan. Je hebt bij het maken van een nieuwe groep 2 mogelijkheden:

1) Je maakt een nieuwe map door in Outlook naar Adressen te gaan en dan Nieuw --> Map. Sleep de personen die in die lijst moeten komen er naartoe.
2) Je maakt een nieuwe groep door in diezelfde Adressenlijst te kiezen voor Nieuw --> Groep. Kies een naam ervoor en klik op Leden selecteren.

... ja, of een nieuwe map voor contactpersonen maken, vervolgens alle adressen uit je vorige kopieeren (Ctrl-A) en in de nieuwe 'map' voor contactpersonen plakken.
Tenslotte de niet te gebruiken items verwijderen....

T.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan