• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Samenvoegen van werkbladen zonder bestand te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

billy958

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2019
Goedemorgen,

Ik wil van een groot aantal Excel bestanden de inhoud van een 3 tal werkbladen samenvoegen. Daarna wil ik al deze samengevoegde werkbladen ook weer onder elkaar plaatsen in 1 werkblad.
De naamgeving van de werkbladen in de verschillende bestanden is identiek ("Voorblad", "Niet werkzaam", "Vakgebied").

Ik zie heel veel vragen die hier op lijken, maar geen van de antwoorden krijg ik werkbaar voor mijn probleem.

Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast dank!

Maar waarom moet dat gebeuren zonder de bestanden te openen? Hoe dan ook, elke macro zal vroeg of laat dat bestand openen om de data op te halen...

Het mag best worden geopend als dit nodig is, maar dit wil ik liever niet handmatig doen, maar als dit meegenomen kan worden in de macro is dit natuurlijk geen enkel probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan