Hallo!
Ik heb een excelbestand gemaakt met daarin bedrijven. Voor elk bedrijf heb ik een regel gemaakt met daarin de nawgegevens van dit bedrijf en op elke regel de naam van de leerling waarvoor gefactureerd moet worden. Dus kan het zijn dat er voor 1 bedrijf 5 of bijv. 10 regels voorkomen. Bij het samenvoegen echter krijg ik dan per leerling een brief dus meerdere brieven voor 1 bedrijf. Ik kan alleen maar de oplossing bedenken om per bedrijf een apart tabblad te maken met daarin de specificatie en die dan mee te sturen. Beetje moeilijk uit te leggen, wellicht denk ik veel te moeilijk.
Werk met office 2002.
Ik heb een excelbestand gemaakt met daarin bedrijven. Voor elk bedrijf heb ik een regel gemaakt met daarin de nawgegevens van dit bedrijf en op elke regel de naam van de leerling waarvoor gefactureerd moet worden. Dus kan het zijn dat er voor 1 bedrijf 5 of bijv. 10 regels voorkomen. Bij het samenvoegen echter krijg ik dan per leerling een brief dus meerdere brieven voor 1 bedrijf. Ik kan alleen maar de oplossing bedenken om per bedrijf een apart tabblad te maken met daarin de specificatie en die dan mee te sturen. Beetje moeilijk uit te leggen, wellicht denk ik veel te moeilijk.
Werk met office 2002.