• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

monty1a

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik heb een "raar" probleem

Ik wil vert.zoeken aan de hand van 2 waardes

Op tabblad1 voeg ik bijv, cel D7 (217) & E7 (KG444) samen met de formule =D7&E7 resultaat is netjes 217KG444
Op tabblad2 voeg ik F10 (=tablad1 D7) & B10 (=tabblad1 E7) maar nu is het resultaat #waarde
Ik heb al van alles geprobeerd, ook met celeigenschappen ed..ook bij tekst samenvoegen lukt het niet!

Als ik op tabblad1 op D8 verwijs naar tabblad2 F10 en op D9 verwijs naar tabblad2 B10 krijg ik wel netjes het resultaat 217KG444

Wat kan het zijn??

Dank jullie wel alvast!

Kun je het bestand, ontdaan van eventuele privacygevoelige info, maar met het probleem, even toevoegen (via "ga geavanceerd")?

Zo uit mijn hoofd kan ik niets verzinnen wat het zou kunnen zijn. Overigens kan ik wel je uitleg volgen.

Ik gok dat er iets niet goed staat in de opbouw van de verwijzing van je sheetnaam (tabblad). Maar zonder een bijlage is dat inderdaad slechts een gokje...

Kan het niet worden verzonden via een PM staat namelijk zoveel informatie op dat weggehaald moet worden dan!

Bestand is trouwens bijna 1 MB

Laatst bewerkt:
Hmmm... WAT is er zo moeilijk aan het maken als een bijlage als dit? Waar ik overigens jouw vraag heb nagespeeld en geen problemen zie...

Bijlagen

Eerst alle samengevoegde cellen verwijderd.

PHP:
=b10 &text(f10;"@")

Eerst alle samengevoegde cellen verwijderd.

PHP:
=b10 &text(f10;"@")

Maar niet altijd is een putnummer of idnr een tekst of getal...
En waarom doet hij het wel op de ene sheet en niet op de andere?

Laatst bewerkt:
Mij lijkt het dat jouw bestand corrupt is. Als ik een kopie maak van het blad naar een nieuw blad lijkt het te werken. Of het hieraan ligt kan ik niet beoordelen met alle samengevoegde cellen en koppelingen naar andere bestand(en)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan