Vrienden,
Normaliter houd ik mij voornamelijk bezig met Excel. Nu heb ik eens wat zitten freubelen
met de samenvoeglijsten in Word. In Excel een sheet gemaakt waarop gegevens worden gevuld voor een mooie wordbrief. Dit werkt prima deluxe. Het enige waar ik mee zit is als ik een samenvoeglijst open krijg ik de vraag of ik een heel werkblad nodig heb. Dit is overigens ook de enige selectie die ik heb. Als ik OK geef selecteert hij alle rijen die mogelijk zijn vanuit de excelsheet terwijl de eerste 24 maar gevuld zijn. Weet iemand hoe ik met een druk op de knop alles kan DEselecteren ipv selecteren ???
Ik hoop dat jullie DE oplossing hebben :thumb: Gezien eerdere ervaringen reken ik er zelfs een beetje op
Groet,
Allard
Normaliter houd ik mij voornamelijk bezig met Excel. Nu heb ik eens wat zitten freubelen

Ik hoop dat jullie DE oplossing hebben :thumb: Gezien eerdere ervaringen reken ik er zelfs een beetje op

Groet,
Allard