hallo alweer, mijn 13e vraag op helpmij ( 11 opgelost, geweldig forum), mijn externe harde schijf werkt ineens niet meer. of mijn kinderen hem hebben laten vallen of dat deze gecrased of kapot is weet ik niet.
hij werkt wel als ik hem aansluit op netstroom en op de pc vis de usb maar krijg hem niet meer te zien, 1x zag ik hem nog naast het veld van computer verschijnen waar ik kon zien dat deze nog 15 GB van 1,5 TB over had.
maar toen ik erop klikte om te verkennen bleef deze maar draaien zonder te openen.
bij schijf/aparaat beheer niet te zien.
ik hoor de externe harde schijf wel geluid maken, er draait iets rond 1x en 2 tikjes erna en dat herhaalt zich contineu.
is deze nu kapot of zit deze te vol.
ik heb ergens gelezen dat er recovery programma,s voor moeten zijn.
wie weet hulp of raad of ik dit zelf op kan lossen , er zitten ook persoonlijke films op.
willem 2
hij werkt wel als ik hem aansluit op netstroom en op de pc vis de usb maar krijg hem niet meer te zien, 1x zag ik hem nog naast het veld van computer verschijnen waar ik kon zien dat deze nog 15 GB van 1,5 TB over had.
maar toen ik erop klikte om te verkennen bleef deze maar draaien zonder te openen.
bij schijf/aparaat beheer niet te zien.
ik hoor de externe harde schijf wel geluid maken, er draait iets rond 1x en 2 tikjes erna en dat herhaalt zich contineu.
is deze nu kapot of zit deze te vol.
ik heb ergens gelezen dat er recovery programma,s voor moeten zijn.
wie weet hulp of raad of ik dit zelf op kan lossen , er zitten ook persoonlijke films op.
willem 2