Hallo allemaal,
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een 2253 BW beeldscherm van samsung, in het begin had ik er al problemen mee deze op de juiste resolutie in te stellen (1680 x 1050).
Ik had deze toen aangesloten met een vga uit mijn beeldscherm naar een vga to dvi convertor die in mijn videokaart zit (dit is een Asus 9800 GX2).
Toen na heel wat gekloot had ik het voor elkaar maar weet nu niet meer hoe.
Ik heb laatst mijn computer verplaatst en dus alle kabels uit mijn pc gehad.
Toen ik de pc opstarte stond mijn beeldscherm op deze resolutie: 1280 x 1024, het gekke is dat ik dit niet hoger kan zetten naar 1680 x 1050.
Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Monitor driver verwijderd en opnieuw geinstalleerd (analoog)
- Nieuwste videokaart drivers geinstalleerd.
- Kabel veranderd, nu van dvi naar dvi, dus ook opnieuw de driver geinstalleerd ( digitaal)
- Ik heb zelfs omega drivers geinstalleerd voor mijn videokaart.
Met vriendelijke groet,
Coen Boomkamp
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een 2253 BW beeldscherm van samsung, in het begin had ik er al problemen mee deze op de juiste resolutie in te stellen (1680 x 1050).
Ik had deze toen aangesloten met een vga uit mijn beeldscherm naar een vga to dvi convertor die in mijn videokaart zit (dit is een Asus 9800 GX2).
Toen na heel wat gekloot had ik het voor elkaar maar weet nu niet meer hoe.
Ik heb laatst mijn computer verplaatst en dus alle kabels uit mijn pc gehad.
Toen ik de pc opstarte stond mijn beeldscherm op deze resolutie: 1280 x 1024, het gekke is dat ik dit niet hoger kan zetten naar 1680 x 1050.
Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Monitor driver verwijderd en opnieuw geinstalleerd (analoog)
- Nieuwste videokaart drivers geinstalleerd.
- Kabel veranderd, nu van dvi naar dvi, dus ook opnieuw de driver geinstalleerd ( digitaal)
- Ik heb zelfs omega drivers geinstalleerd voor mijn videokaart.
Met vriendelijke groet,
Coen Boomkamp