Samsung 226BW speelt geen filmpjes af

Status
Niet open voor verdere reacties.

deftone13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Aloha,

Heb me vandaag een nieuw scherm aangeschaft, nml: Samsung 226BW.
Zalig scherm, ben echt content van de kwaliteit maar heb wel een probleempje...

Ik krijg geen beeld wanneer ik een filmpje afspeel in media player.
Ik heb de driver van de CDrom erop gezet, mijn driver van video kaar vernieuwd enz

Ik dacht mss dat het mijn video kaart kon zijn die de resolutie niet aankan maar dan zou het probleem zich niet alleen voordoen bij het afspelen van filmpjes niet?
(ik krijg trouwens geluid en al wat je wil bij de filmpjes, alleen het beeld is zwart)

Ik heb zowel de dvi als de vga kabel inzitten, heb beide er al eens uitgehaald maar lostte niets op.
(dvi kabel alleen dan kreeg ik helemaal geen beeld, zal normaal zijn zeker? ken er niets van:D )

Moest iemand me kunnen helpen dan zou ik heel dankbaar zijn, de samsung website laat op dat vlak wat te wensen over....

Hallo,

Ik heb ook de zelfde scherm zalig !:love: maar werken de films wel op een andere scherm? en wat is de bestandsextentie? want ik denk namelijk dat je gewoon een paar codecs mist

Ja op vorig scherm werkte ze, de extensies die ik geprobeerd heb tot nu toe zijn:
AVI, WMV
Heb ze ook in DivX player en VLC player geprobeerd maar overal zelfde probleem.

Zou het een instelling kunnen zijn ergens in windows mss?

Probeer eens je videokaart drivers te updaten

Heb je ook al geprobeerd om de scherm op een andere pc aan te sluiten jammer dat je gelijk een slechte ervaring met de beeldscherm hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan