Samsung 32 UED 5720 RS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik Zjegger

Moderator
Moderator
Lid geworden
8 dec 2008
Hoi allemaal,
vandaag is bovenstaande smart TV bij ons op de slaapkamer gemonteerd.
Het probleem is als volgt, ik wil de kanalen handmatig installeren om die in mijn eigen voorkeurvolgorde te veranderen.
De optie is wel aanwezig in het menu>kanalen maar niet geactiveerd/aanklikbaar, het menu stopt bij automatische afstemming en gaat dan weer terug naar boven. De provider is Ziggo er zit een insteekmodule aanwezig met een kaart die eerst in een digitale ontvanger van Ziggo heeft gezeten, ligt het mss daar aan? Kan het me bijna niet voorstellen.
Nu ben ik verplicht de zenders die Ziggo in hun volgorde heeft geprogrammeerd, onder favorieten te zetten en dat wil ik eigenlijk niet.
De aanwezige E-handleiding is daar ook niet erg duidelijk over.
Bij onze andere smart TV (Philips) kan ik gewoon de kanalen hernummeren.
Oplossingen en suggesties zijn welkom.

ik heb ook samsung TV,en sommige dingen werkte pas ,nadat ik firmware update's gedaan had

Hoi,
de update had ik al meteen gedaan, toch bedankt voor je tip.

Beste Mik Zjegger,

De zendervolgorde is vastgelegd door de provider Ziggo. Deze volgorde is in de televisie niet aan te passen.

Sander
Samsung Webcare
*Knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het antwoord, daar was ik al achtergekomen. :o Heb de zenders die verderweg liggen onder favorieten geplaats, zodat ik ze toch nog een beetje bij elkaar heb.
Jammer, ik vind het een gemis want bij onze andere TV in de woonkamer kan het n.l. wel.
Dus als ik het goed begrijp ligt het eraan welk soort toestel je hebt, althans welk soort digitale ontvanger aan boord is.

Beste Mik Zjegger,

Dit komt door bepaalde protocollen die de provider gebruikt.

Sander
Samsung Webcare

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan