Samsung Ativ S i8750 loopt snel leeg en laadt traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een Samsung Ativ S i8750 gekregen. Het apparaat is voor gebruik eerst volledig opgeladen zoals wordt aangeraden. Het werkt goed, maar zelfs bij nauwelijks gebruik houdt de accu het nog geen halve dag uit. Ook duurt het weer opladen/bijladen vijf tot zeven uur. Het apparaat wordt ook redelijk heet tijdens het spelen van spelletjes. Hij heeft op internet deze klacht meermalen kunnen vinden en daar staat dat het te wijten zou zijn aan een bug in het besturingssysteem Windows Phone8 (er draaien teveel processen op de achtergrond) en Samsung zou niets doen om het op te lossen. De leverancier vraagt om het apparaat op te sturen zodat hun tech. dienst er naar kan kijken. Maar gezien de verhalen op internet voel ik meer voor terugsturen en geld terug of ander merk bestellen (dat kan binnen 31 dagen). Kan iemand mij adviseren?

Ik ken het toestel niet maar als ik zo je info lees zou ik deze telefoon weg doen en een ander toestel kiezen. Straks heb je hem opgestuurd, ben je hem een tijd kwijt. mocht het dan nog niet bevallen dan zijn waarschijnlijk die 31 dagen wel voorbij.

Ik heb nog contact opgenomen met het belangrijkste servicecentrum van Samsung in Amsterdam. Eerst het type genoemd. Reactie: is dat die met Windows? Dat zei me eigenlijk al genoeg. Probleem uitgelegd en ik kon hem brengen of opsturen en dan zouden ze er naar kijken. Als ze het daar niet konden oplossen of onderdelen moesten bestellen kon het wel meer dan tien dagen duren. Ik heb vervolgens de winkel (Belsimpel) gebeld dat ik hem niet meer wilde en heb hem terugggestuurd. Keurig na vijf werkdagen het geld en de verzendkosten retour ontvangen. Daarna bij Belsimpel een ander toestel met Android besteld. In ieder geval dank voor je advies!

Graag gedaan. Hoop dat je nieuwe toestel beter bevalt. Welk toestel heb je nu?

Hij is dus voor mijn zoon en het is een LG E975 Optimus G Black geworden. Zelfs bij zeer intensief gebruik incl internet gaat de accu heel lang mee. Bevalt hem prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan