Samsung BD 1250 HTC extensie mogelijkheden

• Onderwerp starter Onderwerp starter RdS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RdS

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Goedendag,

Ik wil graag weten welke (film)extensie mogelijkheden mijn Samsung BD 1250 Home Theather Set kan afspelen. (.avi etc)

Online heb ik proberen te zoeken in hun manual maar kwam er niet echt uit. Ik kwam meer dvd+r dvd-r etc tegen.

Kan iemand een handje helpen?

Afspeelmogelijkheden: Blu-ray, CD, CD-R, CD-RW, DivX (.avi), DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, JPG, MP3, WMA

Ingebouwde surrounddecoders: Dolby Digital, Dolby Digital+, Dolby TrueHD, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic II, DTS, DTS-HD

Dus als ik het goed begrijp moeten mijn films .avi of .wma zijn.

Is er niet ergens een vertaaltabel te vinden van de extensies van het lijstje afspeelmogelijkheden:

Het is dat jij nu zegt dat DivX betekent extensie .avi maar ik zou het zo echt niet weten.

.avi is (net als .mkv) een "container"... hierin zit dan zowel audio als videodata. De meestgebruikte codecs in deze container zijn op dit moment divx en xvid... Maar er kan ook .mp4 (MPEG-4) in een .avi zitten... dat kan de Samsung dan helaas weer niet aan...

Indien de Samsung het .avi bestand niet kan lezen kun je het met een programma als ConvertXtoDVD (helaas niet gratis) heel gemakkelijk omzetten naar DVD.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan