Samsung beelscherm S24C550L valt sinds kort telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Sinds eergisteren heb ik mijn nieuwe Samsung S24C550L beeldscherm op mijn PC aangesloten die prima werkte. Gebruik een analoge aansluiting. Sinds kort, gisterenavond, na een minuut of 5, valt de monitor vanzelf uit. Moet dan een warme reboot van mijn PC uitvoeren, waarna hij het wederom een paar minuten uithoudt. Wat zou dit kunnen zijn.?

Met dank voor een eventueel antwoord.

Marc

Je kunt even controleren of het aan je monitor of je videokaart ligt, probeer je monitor eens op een andere computer of andere input. Daarnaast kun je nog proberen om een ander monitor op je computer aan te sluiten. wel dezelfde aansluiting gebruiken.

Bedankt voor je idee, Pimnl. Heb jouw reeks handelingen al op mijn oude 'HP Pavilion Elite m9451nl' verricht - daar geldt dit bericht voor; maar op mijn nieuwe Acer Aspire PC krijg ik helemaal geen beeld. Alleen het venstertje met anoloog, HDMI1 enz. die een paar maal langzaam knippert, waarna dit venstertje wegvalt. Zwart beeld dus. Alleen het groene indicatielampje onder het scherm brandt groen. Denk, heb ze al opgebeld, dat ik het beeldscherm nu maar naar de MediaMarkt terug breng. Ze zouden daar ter plekke, schijnbaar, een paar onderdeeltjes kunnen vervangen, of anders moet hij, als het beeldscherm daar ook wegvalt ter reparatie aanbieden.

Met vr. gr. Marc :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan