Samsung Ch@t 335 draadloos configureren in Kies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmassy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2012
Berichten
4
Beste,

sinds kort ben ik in bezit van deze samsung ch@t 335.

Om bestanden op je pc te kunnen zetten heb je ofwel een usbkabel nodig ofwel wireless.
omdat de usb kabel er niet standaard wordt bijgeleverd ben ik op zoek gegaan om via de wireless manier te gaan. Ik kan zonder problemen surfen met wifi op m'n gsm.

Ik heb gelezen dat ik het programma Kies moest downloaden en installeren. Maar daarna als het programma geïnstalleerd is, raak ik strop. Ik moet op mijn Samsung instellingen -> pc-verbindingen -> kies drukken. Maar er gebeurd niets.

Ook heb ik al instellingen in het configuratiescherm verandert.

Kan iemand me helpen?

mvg
 
WTH:eek:? Geen USB-kabel bij een telefoon:shocked:? Het is mogelijk via wireless. Je moet dan Kies Air opstarten en het ip-adres wat wordt weergegeven in de adresbalk van je browser typen en dan verbindt Kies. Ik heb zelf de Samsung Galaxy S Plus! en daar werkt het zo.

Suc6!
 
WTH:eek:? Geen USB-kabel bij een telefoon:shocked:? Het is mogelijk via wireless. Je moet dan Kies Air opstarten en het ip-adres wat wordt weergegeven in de adresbalk van je browser typen en dan verbindt Kies. Ik heb zelf de Samsung Galaxy S Plus! en daar werkt het zo.

Suc6!

ik heb geen kies air op m'n gsm staan. Of moet ik die eerst downloaden via wifi?
 
PC connections
Learn to connect your phone to a PC with the optional PC
data cable in various USB connection modes.
› Connect with Samsung Kies
Ensure that Samsung Kies is installed on your PC. You can
download the program from the Samsung website
(www.samsung.com/kies).

1 In Menu mode, select Settings→ PC connections→
Samsung Kies.
2 Press [ ] to return to Idle mode.
3 Using an optional PC data cable, connect the
multifunction jack on your phone to a PC.
4 Run Samsung Kies and copy data and files.

Lol, moet ik dan zowiso een kabel kopen?! Zou raar zijn als het niet via wifi ging...
 
Blijkbaar kan het niet zonder USB-kabel... Dus dat wordt toch een USB-kabel kopen:confused:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan