speciaal voor jou heb ik even een account aan gemaakt.
ik heb dezelfde telefoon met hetzelfde probleem en ik begin ook te geloven dat je het kunt blokkeren.. of het is gewoon een hele grote fout.
je trackpad doet helemaal niks .. alleen als je erop drukt doet ie wel (met iets aanklikken ofzo)
hij wilt het bij mij wel eens doen als :
- ik de telefoon reset d.m.v alleen telefoon resetten (als dat niet werkt kun je natuurlijk ook andere vormen van resetten proberen) LET OP met het resetten van fabrieksinstellingen !! je bent dan alles kwijt en je geluid staat weer aan, deze kun je dan niet meer op stil zetten !!
-ik zet de telefoon uit/aan
-ik haal de batterij er uit en dan terug erin
-batterij + sim eruit en terug erin
-op internet heb ik gelezen dat het probleem zich na 3 dagen vanzelf opgelost heeft ?? hier heb ik eerlijk gezegt nooit op gelet.. weet wel dat hij het dan in 1x wel deed en dan weer niet
wat ik nu ga zeggen .. daar ben ik niet zeker van omdat het vandaag bij mij pas werkte
-je alt toets met het slotje een paar keer indrukken (misschien is dit een toets om het trackpad te blokkeren ???)
verder heb ik nog tips voor je want een trackpad dat het niet doet is lastig, toch ben ik achter een aantal dingen gekomen
menu :
- er zijn 12 verschillende keuzes in het menu, om in het menu gedeelte te komen die je wilt hebben typ je het cijfer in, hij telt van links naar rechts en van boven naar beneden. je agenda is dus nummer 7 (dit staat er ook in)
- via * kun je bij games en meer komen
- via # kom je bij de instellingen
- voor downloads zul je eerst 7 moeten doen, terug gaan en dan de volumeknop naar beneden in moeten duwen.
- als je een keuze hebt gemaakt en je kunt weer meer keuzes maken dan kun je weer het cijfer van die functie induwen om er te komen of via de geluidsknop (je merkt het snel genoeg als dit wel/niet kan)
van boven naar beneden/ links naar rechts
- bij berichten kun je 1 bericht aanklikken, # is achteruit (dus oudere berichten) * is vooruit (dus "nieuwere" berichten
- bij spelletjes spelen (bijv. super yum yum met die kamelion trackpad induwen voor het vruchtje te pakken, 2 = naar boven ,6 = naar rechts, 8 = naar beneden , 4= naar links
voor meer vragen kun je me mailen, ik volg dit ook even voor als er iemand is die DE oplossing heeft want ook mijn telefoon is niet oud en vertoonde het probleem met 2 weken
veel succes ermee !!