Samsung ch@t 335 wifi probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GameKingx

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Geachte heren/vrouwen/overige,

Ik heb een tijdje geleden een Samsung Ch@t 335 aangeschaft.
De eerste week deed wifi het, maar daarna niet meer.
De telefoon is wel met wifi verbonden, maar kan niks op internet, of op twitter enz.
Ik heb mij dood gezocht op internet maar niks kunnen vinden wat helpt.
Ik heb de batterij er al uit gehaald, terug gezet naar de fabrieksinstellingen, etc. etc.
Heeft iemand enig idee waarom ik niet op wifi kan, en hoe ik het probleem kan verhelpen.
Ik neem aan dat het ook niks met mijn provider te maken heeft, dat is namelijk Deka mobiel.

Groetjes.

Ligt het probleem wel aan je telefoon? Probeer de router eens te resetten of kijk eens in het configscherm van je router of je ch@t niet geblokkeerd is!

@ Gamekingx,

Hebben andere devices in huis ook last hiervan (laptop, tablet etc.) die ook gebruik maken van wifi ?
Kan anders zo zijn dat je router wat wifi uitzend in een range terecht is gekomen van bijv. je buurman...:rolleyes:
Heb recentelijk ook dit probleem ervaren doordat meerdere buurtjes dezelfde modem gingen gebruiken van de
dezelfde provider en die bleken massaal op het zelfde kanaal ingesteld te staan. Je krijgt dan hetzelfde euvel
zoals jij het beschrijft...... in mijn geval stonden er 3 routers ingesteld op kanaal 6 bijv. heb dit gewijzigd naar
kanaal 1 en het probleem was in mijn geval opgelost...;)

@remy nee de computers, tablets, ipods etc. hebben er geen last van

dat kun je vinden in het configuratiescherm van je router. (die vind je door in cmd nslookup te typen en dan de url die er dan komt in je browser te typen!)

onder welk tabblad?
heb een linksys router

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee? Kun je eens een printscreen sturen?

Ik heb mijn router gereset en dat werkte.
Nou ben ik er achter gekomen dat als ik de beveiliging er af haal hij het wel doet, maar zodra ik de beveiliging er op zet het niet meer doet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan