Samsung D 500 naar pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sweetgirl1985

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
Hallo allemaal.

Ik heb een samsung d 500 en ik heb een kabeltje gekocht waardoor ik hem aan zou kunnen sluiten op de pc,
ik geloof dat ik via internet drivers heb geinstaleerd.
Maar toch werkt de usb functie niet.

Heeft er iemand tips?

Weet je zeker dat het kabeltje voor de d500 is? Het feit dat het in het toestel past wil niet zeggen dat het voor jouw telefoon is gemaakt.
Ik zeg dit niet omdat ik denk dat je dom bent, want dat denk ik niet, maar omdat ik zelf reeds aan m'n derde samsung zit , en erachter ben gekomen dat de aansluitingen voor de kabeltjes wel allemaal hetzelfde zijn, maar de data-overdracht loopt toch anders.
Zat er niet zo'n bluetooth dingetje bij je telefoon?

gr

Poekie

Nee zat er niet bij,

Ik heb de kabel via internet gekocht, maar er zit een sticker op waar sam d500 op staat.

het lijkt erop dat dit inderdaad een nepper is ofzo. Meestal zit er ook een cd rom bij met bepaalde software. Ik denk niet dat de drivers die je hebt downgeload voldoende ondersteuning geven om het juist te laten werken. Ikzelf heb dit toestel ook en heb een bluetooth erbij gekocht om de data van en naar mijn pc te brengen en andersom. Ik had het advies gekregen om dit via bluetooth te doen omdat via een datakabel vaak problemen zijn. Het enige nadeel van de bluetooth was dat het iets langer duurt. Maar ja tijd zat toch.:) En het werkt perfect. Als je de kabel in je pc doet, geeft de pc dan ook aan dat ie neuwe software heeft gevonden?

Succes

Dat gaf ie de 1e x wel aan ja.
En er komt ook een geluidje, dat er iets gebeurt zeg maar.

Alleen verschijnt mn telefoon nergens :(

Ik bezit ook een D500 maar ik doe dit (fotos ,films ,music) alles via bluetooth..gaat veel makkelijker.. dan heb je die Easy Studio eigenlijk niet nodig ..alleen als je wat uitgebreider wil..

Ikzelf heb alleen ervaring met Nokia's, dus ik heb geen idee hoe Samsung dit geregeld heeft. Maar op hun site staat:
"Het is mogelijk om content en telefoonboek gegevens via een kabel van en naar de computer te versturen. Informeer bij ons callcenter naar de mogelijkheden en de bijbehorende programmatuur voor uw type mobiele Samsung telefoon."
Ik zou ze even bellen of mailen!

Staat je telefoon wel in apparaatbeheeR? USB apparaten verschijnen daar normaal gesproken in.

Of in deze computer o.i.d?

Ga eens op een muziekbestand of fotobestand in je computer staan en klik dan er dan op met je rechtermuisknop. Zie je ook zoiets als : Verzenden via usbkabel of iets dergelijks?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan