Samsung D500

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Heb het datakabeltje opgegeven!!! Nu het volgende: heb een bluetooth USB stick aangeschaft. Alles geinstalleerd software van USB erbij en vervolgens op de Samsung site de programma´s. Nu kan ik wel van de pc naar de telefoon data overbrengen, andersom niet. Plus als ik de PIMs en FILE manager wil gebruiken krijg ik de melding kan de poort niet openen dit programma wordt in de offline modus gezet. Probeer het later naar de online modus over te schakelen. Wat moet ik doen of wat mis ik

graag antwoord.

Als je met de D500 via de bluetooth (menu > instellingen > connecties) laat zoeken naar apparaten, wordt de pc dan wel gevonden?

Als je dan bijvoorbeeld een foto naar de pc wil verzenden via bluetooth, zou je een venster op je pc moeten krijgen. Let op, op de pc moet je wel even bij de bleutooth aangeven, dat deze door apparaten gededecteerd mag worden.

Op mijn telefoon kan ik inderdaad de computer zien, maar bij opties krijg ik dan onder punt 3: niet goedgekeurd. Heeft het daar iets mee te maken?
Ook heb ik rechtsonderaan mijn beeldscherm van PC 2 monitoren met een rood kruisje erdoor. Als ik daar op ga staan krijg ik de tekst: 1 van de netwerkkabels is niet aangesloten??? weet dus niet wat daarmee bedoeld wordt. De Bluetooth stick zit in een usb drive. Graag antwoord.

Ik kan je niet helpen met je specifiek probleem...

Maar ik weet wel dat samsung ongelooflijk kritisch is op software versies

Vaak werkt zelfs de bijgeleverde software niet omdat je een andere versie nodig heb...

Ik zou dus voorstellen eens goed rond te zoeken naar andere versies, of iemand vinden met een D500 en waarbij alles werkt op computer, en naar zijn versie vragen...

Bedankt iedereen ik heb het zelf uitgedokterd! Het werkt, ik kan in elk geval foto's van mijn telefoon naar de pc sturen en andersom. Ook muziek van de pc naar de telefoon is geen probleem. Wat ik niet voor elkaar kreeg (en toch 1 van de reden was van bluetooth) dat ik mijn adreslijst/telefoonlijst naar de PC wil sturen. Kan iemand mij daar nog mee helpen?

Graag!

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan