Samsung D600 Doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloudini

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
ik weet niet of ik hier goed zit voor mijn vraag

maar ik heb een tijdje al een Samsung D600

en nu als ik mijn pincode invoer dan krijg ik me back ground niet

hij start niet meer op :S ??

weet iemand misschien wat er aan de hand is

groeten

en alvast fijne kerst !

heb je niet 3× verkeerde code in getypt of iets dergelijks,
anders ben je je PUK-code nodig.

of batterij leeg?

anders zal ik gewoon weer terug gaan met die mobiel naar de winkel laat hun het maar oplossen.

heb je niet 3× verkeerde code in getypt of iets dergelijks,
anders ben je je PUK-code nodig.

of batterij leeg?

anders zal ik gewoon weer terug gaan met die mobiel naar de winkel laat hun het maar oplossen.

neej :P batterij vol
en de sim is niet verkeerd in gevoerd!

ik heb hem laatst met een simlock vrij code simlock vrij gemaakt*2676*2878#

toen stond er in het op het schermpje een wit beeld met E2P Custom ofzo en toen ging die uit en weer aan toen stond er insert sim inplaats van in het nederlands

battery er uit ,sim kaart er in toestel weer aan en toen pin code en toen deed hij het wel ! maar alles was wel gereset raar genoeg als ik dan de mobiel weer uit zet en dan weer aan

en ik voer de pin weer in dan blijft hij maar laden na het indrukken van de pin en maar laden en maar laden tot dat ik de batterij er uit haal en weer van af voor af aan met die simlock vrij code begin .

WIE KAN MIJ HELPEN????

neej :P batterij vol
en de sim is niet verkeerd in gevoerd!

ik heb hem laatst met een simlock vrij code simlock vrij gemaakt*2676*2878#

toen stond er in het op het schermpje een wit beeld met E2P Custom ofzo en toen ging die uit en weer aan toen stond er insert sim inplaats van in het nederlands

battery er uit ,sim kaart er in toestel weer aan en toen pin code en toen deed hij het wel ! maar alles was wel gereset raar genoeg als ik dan de mobiel weer uit zet en dan weer aan

en ik voer de pin weer in dan blijft hij maar laden na het indrukken van de pin en maar laden en maar laden tot dat ik de batterij er uit haal en weer van af voor af aan met die simlock vrij code begin .

WIE KAN MIJ HELPEN????

Hallo,

Hoe lang heb je je toestel al ? neem gebruik van je garantie Maar....
Heb je misschien je toestel in het verleden laten vallen of vloeistof gekliederd dan is je toestel helaas verloren.

Garantie Verlopen ?

Probeer een full reset zonder sim kaart *2767*3855#.
Geen suc6 ? Dan denk ik aan een software fout.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan