Samsung D600

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjoh

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Heb Samsung D600 gekocht. Software op pc geinstalleerd. Op een of andere manier worden drivers niet geinstalleerd. Heb serv afd enkele keren gebeld. Op hun advies paar keer gedeinstalleerd en geinstalleerd, zowel van cdrom als website. Ook software van D500 geinstalleerd. Niets helpt. Er komt geen verbinding met pc tot stand (via USB). Heeft iemand de " gouden tip" ???
Bvd

anjoh zei:
Heb Samsung D600 gekocht. Software op pc geinstalleerd. Op een of andere manier worden drivers niet geinstalleerd. Heb serv afd enkele keren gebeld. Op hun advies paar keer gedeinstalleerd en geinstalleerd, zowel van cdrom als website. Ook software van D500 geinstalleerd. Niets helpt. Er komt geen verbinding met pc tot stand (via USB). Heeft iemand de " gouden tip" ???
Bvd

Als het goed is staat er in de software van Samsung geen USB poort genoemd. Ik heb dat probleem ook gehad. Je moet dan een programmaatje hebben dat je USB poort voor een Com poort aanziet. Dan herkent het programma van Samsung het wel. Ik weet even niet meer hoe het heet maar ik heb toen gezocht op usb to com of com to usb. Je moet dan maar even in de omschrijving kijken wat erbij staat. Dat moet je probleem verhelpen. Ik hoop dat ik het verhaal goed hebt verteld anders staat het ook op Gathering Tweakers. Het is ook wel even zoeken maar in het forum van de E710 moet het staan.

Laatst bewerkt:
Bij mij deed hij het eerst ook nie nadat ik de software geinstalleerd had

maar als je eens gaat naar START > CONFIGURATIESCHERM > SYSTEEM > APPARAATBEHEER

Als het goed is moeten er dan GELE VRAAGTEKENS staan gewoon met rechtermuis knop op het gele vraagteken klikken en dan besturingsysteem bijwerken. Als je de cd van d600 erin hebt zitte moet hij die dingen gaan installeren en dan moet hij het doen

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan