Samsung data wegschrijf snelheden

• Onderwerp starter Onderwerp starter RonG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RonG

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Hallo,

Ik heb een nieuw micro sd kaartje gekocht van samsung read 70 MB/s write 20 MB/s (32 GB).
Nou wilde ik de bestelling aanpassen en een snellere kopen omdat de samsung s6 onderweg is (heb nu nog de s4). Met name hecht ik waarde dat ik vanaf mijn pc snel iets op mijn s4 of micro kaartje kan zetten, films muziek enz. Dus wil het kaartje vervangen voor 1tje met zo'n 90 om 80 MB/s read/write.
Maar kunnen die telefoons dat wel aan eigenlijk? Of is nou juist de minie harde schijf die er al in zit veel sneller dan die kaartjes?
Ik bedoel voor je pc kun je ook een ssd kopen maar als de rest het niet ondersteunt heb je er weinig aan.
Kort samengevat kunnen die telefoons die snelheden aan van die kaartjes (80/90 MB/s dus), of zitten er nog andere haken en ogen aan?

Alle hulp is welkom

M.V.G.

Ron

Laatst bewerkt:
Je kunt geen geheugenkaartje plaatsen in de S6, je zal het moeten doen met het ingebouwde geheugen.

Ahhh oke nou dan ben ik snel klaar, bedankt voor je reactie.

Stel dat er wel een SD-kaartje in de S6 had gekunnen, dan had je alsnog niet meer dan 30 MBps gehaald. Dit komt doordat een telefoon altijd verbonden is middels USB 2.0. En daarover haal je meestal praktisch niet meer dan 30 - 40 Mbps.

Ik verwacht dat je de S6 ook gewoon aan USB3.0 kan hangen, net zoals dat bij de S5 ook kan ;)

Hoi,

Wat de s5 wel had heeft de s6 nu net niet meer usb 3.

Dan gebruik je deze toch?
MG32DARDF5K-300x300.jpg

Die usb adaptor.

Laatst bewerkt:
Hoi op jou he, ik geef aan dat het met dat adaptortje wel kan. Dus dan maakt het niet uit of je phone een s 4,5, of 6 is. Je maakt gebruik van die adaptor.
Maargoed topic mag wat mij betreft weg als er niet eens een kaartje in kan zijn we snel klaar.
Bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan