Samsung Datakabel E310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
ik heb dus een datakabel van de Samsung Datakabel E310 besteld op internet een een paar dagen later ontvangen:rolleyes: Alleen nu heb ik de vraag.. Hoe krijg ik dat ding aan de praat? ik heb al veel geprobeerd maar welke software moet ik hebben en ik weet nergens een usb 2.0 driver voor die kabel te vinden, weet iemand van jullie dit?

Bij voorbaat Dank,
gabazo

Mensen die ik ken die ook zo'n kabel hebben pluggen hem er gewoon in en hij doet het. Als je windows 98 draait moet je waarschijnlijk wel de software installeert maar ik ga er van uit dat je xp draait

Even naar de juiste (sub) sectie verplaatst. (Apparaten).

Kijk even op de website van Samsung. Daar kun je software downloaden voor jouw eigen type Samsung.

samsung datakabel

hallo ik heb het probleem voor mijn samsung sgh-e330 op gelost
ik kreeg netjes een mailtje van samsung.

De datakabel voor de SGH-E330 isserieel en niet USB, en het is Plug & Play dus u hoeft geen stuur programa's te installeren.

Als u geen verbinding kunt maken tussen uw gsm en PC, dient u het volgende te controleren:
Seriele datakabel:
1 Heeft u het juiste model seriele datakabel? PCB133LBEC/STD - USB datakabels werken niet op modellen die geen USB ondersteunen.
2 Heeft u PC Studio“Internet Access” geinstalleerd en de daarbij behorende “Samsung GPRS Modem”?
3 Heeft u PC Studio “PIMS & File Manager” geinstalleerd?
4 Heeft u in PC Studio de juiste “COM-poort” en “Snelheid” geselecteerd? en als er iemand een kabeltje wild bestellen weet ik een goed site voor 12€ een perfecte kabel
groetjes jo van uden

hallo ik heb het probleem voor mijn samsung sgh-e330 op gelost
ik kreeg netjes een mailtje van samsung.

De datakabel voor de SGH-E330 isserieel en niet USB, en het is Plug & Play dus u hoeft geen stuur programa's te installeren.

Als u geen verbinding kunt maken tussen uw gsm en PC, dient u het volgende te controleren:
Seriele datakabel:
1 Heeft u het juiste model seriele datakabel? PCB133LBEC/STD - USB datakabels werken niet op modellen die geen USB ondersteunen.
2 Heeft u PC Studio“Internet Access” geinstalleerd en de daarbij behorende “Samsung GPRS Modem”?
3 Heeft u PC Studio “PIMS & File Manager” geinstalleerd?
4 Heeft u in PC Studio de juiste “COM-poort” en “Snelheid” geselecteerd? en als er iemand een kabeltje wild bestellen weet ik een goed site voor 12€ een perfecte kabel
groetjes jo van uden

1= Ik heb de datakabel gewoon gekocht via internet welke stond aangegeven ik moest kopen ;)
2= hoe kom ik op het Samsung GPRS modem?
4= Hoe weet ik welke com-poort welk gat in mijn computer is. Hoe weet ik welke snelheid ik het best kan gebruiken?

kunt u mij aub nogmaals helpen.

bvd

hallo even dit ik ben zelf dagen bezig geweest, voor dat ik met hulp van helpmij weer iets verder ben gekomen dus ik ben een amateurtje op dat gebied .en als ik het kan help ik graag iemand. dus vraag een die kabel is dat usb of serieel en heb je ook sgh-e330 samsung vraag 2 weet ik niet heb ik niet gedaan in verband met de kosten van het bellen
vraag 3 ik heb de poort in com 2 achter de computer zitten bij mij 2 aansluitingen boven is 1 en onder is 2 en als je samsung pc manager er op heb staan ga naar instelling en klik op com 1of 2 snelheid115200 en dan ben je one line ik hoor het wel.

Ik weet niet hoe het kan,maar hij doet het opeens :)
maar een probleem, waar kan ik mijn filmpjes heen en weer sturen want hij staat er niet bij file manager

bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan