Samsung desire hd + wifi = X

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagazan

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Beste forummers,

Mijn vraag zit een beetje ingewikkeld inmekaar. Ik zal het proberen uitteleggen.

Wat ik heb: livebox (internet adsl via online(voorheen wanadoo))
Draadloosrouter: Sitecom wl183

livebox : 192.168.1.1 DHCP aan
sitecom: 192.168.1.2 DHCP uit

Band: 2.4 GHz (B+G+N)
Channel: 11
Wpa: WPA2(AES)

Internetten via :
pc, laptop,nokia n95 en iphone 4 lukt perfect

Echter met htc desire hd wil het niet verbinden. Telefoon geeft aan dat het wordt verbonden en meteen daarna dat de verbinding is verbroken.

Is er een bepaalde instelling die ik moet wijzigen in sitecom of livebox zodat ik ook verbinding heb met htc desire hd ? Ik heb meeredere instellingen uitgeschakeld of ingeschakeld om te kijken of het dan wel zou werken. Maar tot nu toe geen succes helaas.

Hopende op jullie reacties.

Met vriendelijke groeten,

Hagazan

... het is natuurlijk htc desire hd

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je aan de desire gekopmen bent maar wat ik wel weet is dat sommige providers WiFi op hun telefoons blokkeren om er voor te zorgen dat er alleen over hun mobiele netwerk geinternet kan worden. Als dit het geval is zou ik of een firmware update doen waarvan ik niet zeker weet of dat dit werkt en anders zou ik er een custom rom opzetten. Daarvoor zou ik dan naar xda-developers.com gaan.

mvg
Corstian

Bedankt voor je reactie maar dat is het niet. Als ik op visite ben ergens anders kan ik wel gewoon zonder problemen wifi gebruiken. Waarom het thuis niet werkt is de vraag. Waarschijnlijk is er een conflict tussen sitecom en livebox.

(desire is via internet bestelt met een kpn abonnement)

mvg,

Hagazan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan