samsung digimax a403

Status
Niet open voor verdere reacties.

mocromafia

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Hey,
Ik heb een probleem met mijn camera
ik was deze zomer lekker op vakantie maar heb de camera iets te vaak te laten vallen denk ik, want het display van mijn samsung digimax a403 geeft alleen maar wit aan, de camera doet het verder goed alleen kan ik nu niks zien op mijn display.

Weet iemand misschien een oplossing? ik hoor het graag

Mvg. Iliass

Als je nog garantie hebt ga er dan meteen mee terug naar de winkel.

Anders kan je eventueel in de handleiding kijken welke stappen je moet doen om het beeld ook door de kijker te krijgen.

Helaas heb ik geen bon meer voor de garantie en in de handleiding staat niks:(

In de handleiding zou normaal moeten staan in welk menu wat staat. Als je nou in je handleiding zoekt waar je dat kan instellen kan je proberen de juiste knoppen van je camera in te drukken in de hoop dat ej wel iets te zien krijgt door de kijker.

Mjah, had het ook niet echt over het wit scherm wegkrijgen, maar om de procedure om het scherm niet te moeten gebruiken.

Je kan eigenlijk zelf kiezen, het scherm niet gebruiken, of reparatiekosten betalen...

hahahah, ik dacht al dat t hier heen zou leiden, als de reparatie kosten niet te hoog zijn betaal ik die liever anders koop ik liever een andere camera, want nu zie ik niet waar ik op richt.....

Je hebt ongetwijfeld al de batterijen er eens uit gehaald en weer in gestopt of niet?

Neem anders contact op met het servicecentrum van Samsung...

Dit staat in de handleiding:
Wanneer u service nodig hebt, neemt u de camera en de accessoires die
verantwoordelijk zijn voor de storing aan de camera (zoals batterijen,
geheugenkaart, enz.) mee naar het geautoriseerde servicecentrum of de winkel
waar U de camera heeft gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan